Flash Calendar- Nature Theme

reede, 8. aprill 2011

Valge-valge


Viimase pesu käigus tuli kotist välja selline väga uhke valge-valge villak, mille ma kohe hooga ühtsest villakuhilast välja noppisin, et siis sellest mingi hetk valget-valget lõnga teha. Selle villa tekstuur on ka teistsugune, nagu rohkem juusjas, aga see-eest valge-valge :D Ja kui veel peaks Airi käest seda valget-valget angoorat saama...oh seda pidu siis....ja seda valget-valget lõnga :D

8 kommentaari:

  1. ära siis mind unusta, kui sul plaanis seda kraasima ja ketrama hakata :)

    VastaKustuta
  2. Tõesti kena ja läigib ka, finulli gobelääni moodi või nagu mul üks valge gotlandiristandtall eelmine aasta oli. Eh, on need soomlased ja rootslased omavahel sugulased küll. Ketramiseks paistab hästi mõnus olema. Angoora teeb jah veel pehmemaks ja seda pole üldse palju vaja panna juba 10% annab efekti. Hakka siis ruttu ketrama :)

    VastaKustuta
  3. Au kuulda, et annad sellise kena hinnangu sellele kuhilale, Ülle. Aga ma hirmsasti kardan, et selle villa kasvatajal polnud soomlasega miskit suhet... Aga kena ta näeb sellegipoolest :D Kõigepealt ootan Airi käest veic angoorat sisse ja siis läheb lahti....:D Niiet, Tiia, aega veidi on, ravi enda tibu terveks, siis vast paras aeg siia tulla :P

    VastaKustuta
  4. mmm, ahvatlev kuhil. Sellistel aegadel kui lambaid pügatakse on mul kahju, et endal 1 (või rohkem )ei ole :)
    Ootan põnevusega tulemust :)

    VastaKustuta
  5. Tead, see pügamine käib nii kiiresti, et jõuad vaevu kõik need tuustid kotti loopida....hoopis põnevam aeg on see, kui hakkad neid kotist jälle välja õngitsema ja siis ahetad seal kõrval, et oh, kui ilus ja ah kui vägev( ja salamisi mõtled, et milline lõng neist küll välja võiks tulla..)...või ...jube kui õudne :P Ja neid hetki jägub mulle terveks talveks, sest pügamine on kord aastas oktoobris :D

    VastaKustuta
  6. Ot, aga miks sa pügad oktoobris? Mitte kevadel, on selleks mingi mõteiva sees?

    VastaKustuta
  7. tegelt üsna mitu mõtteiva isegi... esiteks saab sügisel puhta villa, ilma suure heinasodita, mis minu jaoks on väga olulise tähtsusega, kuna tahan korralikku lõnga...teiseks oluliseks asjaks see, et siis on neil lammastel talviseks poegimiseks täpselt paras villapikkus, st. et ei ole suurt villa, mis segaks talledel tisside leidmist ja piisav pikkus, et talvel mõnus oleks....kolmandaks see, et siis mahub neid lauta lahedamalt, neil on ruumi rohkem ja tundub, et neil on ka parajam temperatuur, sest pärast pügamist hakkavad nad kohe kordades vähem vett jooma.
    Sellised siis meie ja ka paljude teiste lambakasvatajate taktika...vähemalt neil, kel lambad talvel poegivad :D

    VastaKustuta
  8. Üks asi veel....kevadel on lambaid palju kehvem niita, masin ei taha kuidagi villa sisse minna, sest vill on talvisest olemisest kuidagi rasusem ja vastikum. Sügisel selline looduslikult puhas ja vihmaveepestud vill :D Mees mul ütles, et kui tahan kevadel mõnda lammast pügada( pean siiski paari lammast kevadel pügama, muidu ei saa ma neilt ka sügisel korralikku villa...liiga hea villakasv), siis pean kellegi teise lolli leidma, kes seda teeb :P
    Siiani ei ole ma veel ühtegi head mõjuvat põhjust leidnud, miks peaks ma lambaid kevadel pügama, minu jaoks on vastuargumente rohkem, kui pooltargumente.
    Luban sind end ümber veenda, kui oskad :D

    VastaKustuta