Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 13. aprill 2011

Tore päev

Lisaks meie kitsetallespurdile algas mu päev ka väga hästi ja paremaks muutus see siis, kui ennelõunat potsatas mu postkasti pakike, mille sees ilutses see imepehme-kriitvalge-udusule angooravill, mille eest pean tänama Airit :D Ja ega ma siis ei saanud seda sinna pakki jätta vaid toppisin osa kohe kraasi, eelnevalt muidugi väheke valget lambavilla otsides...no täitsa lõpp, see minu valge vill on nüüd ikka kohe jube kollane, isegi see valgem variant..nuta või naera... aga eks ma midagi pidin siiski sealt välja valima, sest ega seda sinna siise ju palju ei olegi vaja, vaid paarkümmend grammikest....Väntasin siis mõne korra sealt kraasi vahelt läbi...ja siis voki tahaJa oh üllatust, see udupeene villakene, mida ei julgenud näppude vahelegi võtta oli kedrates ikka päris tugeva moega. Rohkem paraku ei jõudnud ma valmis teha, sest päevategemised ootasid tegemist ....pool sellest villakogusest on siis kraasi vahelt läbi lastud ja pool ootab laupäeva, et Tiiagi saaks seda proovida...sain ta käest juba nuputäie, et miks teda ei oodanud, aga noh, lihtsalt ei saanud, elevus oli niiiii suuuur :D

4 kommentaari:

  1. :)Hea meel on seda luksust jagada :)Kui mõnus see vill on, saad tegelikult aru alles kudumit kandes...ega asjata ei öelda, et sellest lõngast võib tekkida sõltuvus :)Ja tõetera selles on tõesti.
    See kraasilt maha võtmise õpetus läks sinust vist "vasakule"...Icc? Või tegid omatahtsi?

    VastaKustuta
  2. Tegelikult proovisin mõlemit moodi, aga kuna vahet eriti ei tundun, siis tegin omatahtsi :D Ma selline isepäine ka natuke :P Mulle meeldib kedrata rohkem sellist pikka riba, siis ei tundu need kiud nii sassi minevat...võibolla on viga rohkem ka minus :P

    VastaKustuta
  3. :))Tead, kuidas seda nimetatakse?:)Jalgratta leiutamiseks :)Aga kuna ma ise täpselt samasugune, siis saan ma ka sellest aru :)
    Muudel juhtudel meeldib mullegi pikast ribast, aga angoora tahaks rullist minekut :)Kui sul sel moel sassi läheb, on miskit valesti .
    A vahet pole, näita siis ka kui valmis :)

    VastaKustuta
  4. Eks ma ikka näita:D Aga hetkel on nii põnevaid ketrusi järjest tulnud, et kõik on paraku pooleli. Aga ühel päeval panen need kõik järjest siia üles ;)
    Aga ma ausaltöeldes ei suuda siiski pärishästi aru, saada, kuidas see angoora sealt rullist peaks nii ikkagi jooksma hakkama, et see ülejäänud sassi ei läheks...aga mis seal ikka, eks ma leiuta edasi :D Vähemalt hetkel jooksis minu meetodiga kõik ideaalselt ning probleeme ei esinenud ;)

    VastaKustuta