Flash Calendar- Nature Theme

teisipäev, 26. aprill 2011

Siin siis mu lõng ongi...


vähemalt osa neist....Must, millega ma oma ketrustööd üldse alustasingi, kuid lõpuni pole mahti teha olnud...all on veidi kirjum ja meelega efekt-robustsem ja võimalikult kollastest paladest lõng, millest plaanisin teha seebikotti, mis ka pildil, kuid proovinud saunas siiski veel pole, kuid pikk nuustik, mis parem-pahempidises koes tegin jäi minu jaoks liiga pehme, eeldan karmimaid elamusi... ja siis see kaunis angoora :D

Nüüd seisab vokk kurvalt laua ääre peal ja ootab, millal perenaisel jälle tema jaoks aega oleks....ehk peaks karpi tuttu panema....

2 kommentaari:

  1. Sa ketrad väga ilusti, tõesti nagu oleks enne pikalt harjutanud. Mulle meeldivad väga korrapärased lõngad :) heh vanemas eas hakkand korrapärasusest lugu pidama, mid häirivad isegi mu kiviaiad mis ei ole sirged :) aga lõngad on tõesti kenad, vaat kus valgel ja valgel on vahe, või oled miskit segu teinud?

    VastaKustuta
  2. Kõigepealt suured tänud komplimendi eest :D Olen kõrvadest tõstetud :P
    See väga valge ongi angoora ja see teine "valge" on valitud kollasemad lambapalad koos väikse kraasiketta pealt tulnud mustavillasodiga, mis aga andis päris kena efekti :D

    VastaKustuta