Flash Calendar- Nature Theme

teisipäev, 26. aprill 2011

Mis te arvate?

Kas peaks ennast teles lolliks laskma teha või mitte? Vat see on küsimus..... tehti pakkumine....

7 kommentaari:

  1. Mulle meeldivad küll teles need lood, kus teisi lambakasvatajaid (ja lambaid) näidatakse :) Igalt poolt on midagi kõrva taha panna! Nii et..igatahes!

    VastaKustuta
  2. Ikka lolliks! Mina tahan näha!

    VastaKustuta
  3. Jah, aga seekord siiski tegu rohkem ühest neist reaalitišõust, kus tõenäolselt meie roll on lihtsalt olla üks külalislahke pere, kus linnabimbod end maaeluga hariksid...aga rohkem ma vist ei tohi öelda( kui pole juba palju öelnud....aga pigem kipun siiski arvama, et selles osaleda oleks totrus...nii kuulsaks ma saada vist ei ihka, et kõik pärast me pesupesemist või mida iganes näeksid....nagu neid serjaalides ikka....ei tahaks saada meedia keskpunktiks, kus igaüks võiks arvamust avaldada ja seda ilma häbenemata, mis suust välja ajavad....
    Lihtsalt ühe mõnusa hariva saate tarvis väikest intervjuuud andmast ma vast siiski ei keelduks ;D

    VastaKustuta
  4. Jah selline show eeldab ilmselt erilist edevust ja paksu nahka...

    VastaKustuta
  5. Meid igastahes nüüd sellises kontekstis telekas ei näe :D

    VastaKustuta
  6. Oli see a la miskit sellist, et "esialgu ei saa me enne jaa- sõna kuulmist väga palju infot anda?" Filmimees OÜ ilmselt tegutseb taas mingi projektiga ja minu jaoks oli ka kõige naljakam just see väide, et nad ei saa paari lausega öelda, mis loo point on. Ega Sa nüüd keeldumisega midagi kaotanud küll, pigem võitsid. Sest nähtud piisavalt juba neid Trille& Siin (või oli see hoopis Triin& Sille?)- tüüpi saateid :-)

    VastaKustuta
  7. Just-just...niimoodi nad rääkisid mulle jah, et ega saa miskit väga rääkida :P Ja tõenäolist tõesti olen ise võtjapoolel ;)

    VastaKustuta