Flash Calendar- Nature Theme

pühapäev, 24. aprill 2011

Küsimus ketrajatele-kraasijatele

Et kas vastab tõele, et kui panna kraas liiga täis, siis tulevad loori sisse sellised väikesed katkised villatupsutükid. Kardan, et tegin selle vea just angooraga, selle teise kraasitäiega, kuna tahtsin kõike seda kangesti sinna ära mahutada(no ei olnud seda ju mul nii palju järgi ja lihtsalt pidi mahtuma...aga loll, mis teha...).....esimese portsuga mul seda ei juhtunud. Aga polnud hullu, angooratupsud olid palju pehmemad, kui teinekord lambavillatupsud :p
Aga nüüd on mul ka angoora lõng täiesti valmis tehtud, kokku sai sedakahekordset lõnga siis 251m( see vist ka ainuke lõng, mida mõõtnud olen...) ja 148 g. Nüüd ma tean, et Airi ütleb, et miks ma panin nii palju seda lammast sinna sisse :P Aga mulle see tulemus siiski väga meeldib :D Nüüd vaja veel õpetuse järgi titašampooniga see puhtaks pesta ja siis....miskit mõnnat sellest teha....kui vähegi mahti saaks....

2 kommentaari:

  1. Kuda nüüd öelda, et minu jaoks on villa töötlemine võrreldav juuste hooldamisega :) Alates peapesust /kammimisest mis võrdub villapesu ja kraasimine. Oma juukseid ei hakka ka kohe peene kammiga kiiruga katkuma, kohe sõlmed peas ja valus, eks. Sama villaga, ikka vähehaaval ette ja tasakene kraasi keerutan. tallevill annab selliseid nuppusid kraasvilla sisse ja see on peene villa puhul paratamatu. Aga villad on nii nii erinevad. Mis puutub angoorasse, siis Airi teab rääkida. Samas ei tohiks angoora nuppe anda, sest suht libe ja lühike, aga täpselt ei oska kommida. Ma olen pannud angoora-meriino (Pilvelambast tellitud) värviks sekka ja juba umbes 10% annab juba peenvillale pehmust juurde, nii et ma ei tea....sama koeraga ka mu meelest, väike kogus annab juba effekti. Ah jäin plärama siin...

    VastaKustuta
  2. aiäh Ülle...aga eks kogemused ikka õpetavad ja seekord siiski need tupsukesed olid kindlalt angoora omad, aga ei midagi ülemõistuse hullu siiski. Ette püüdsingi sööta väga vähe ja ettevaatlikult, aga ehk pean veel ettevaatlikumat seda kraasi liigutama :P..... tundus hulluks kiskus pigem siis, kui kraas liigtäis läks, mõtlesin et ehk kujutasin endale ette. See angooraga oli küll selline lugu, et oli teine nii õhkõrn, et vaid paari näpu vahel õrnalt julgesin puutuda nati sinna vaid võttagi :P ja kiu pikkuse suhtes ütleks seda, et arvasin, et on lühem, aga päris normaalne pikkus oli, peaks mainima :D

    VastaKustuta