Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 2. märts 2011

Pahandusekotid

Täna, kui ma köögi aknast välja vaatasin, avanes mulle mitte väga meeldiv vaatepilt.... mu osa noori õunapuid oli altpoolt kenasti paljaks kooritud....võtab või nutumaigu suhu... mu enda poogitud puud, mis juba paar aastat on ka vilja kandnud, võib nüüd vist maha kanda :S Ja kõige selle süüdlaseks on metskitsed. Nägin juba ükspäev, et ümber noorte puude on jalutatud ja oksaotsi maitstud ja hernekomme maha mälestuseks jäätud. Aga et nüüd niimoodi tüve koort hakkasid sööma, siis sellega ma rahul enam ei ole.
Ja kuna mitte midagi targemat teiste, veel söömata noorte puude kaitseks välja ei osanud mõelda, siis ainukeseks päästerõngaks turgatas pähe Bella .... Tõstsime tema kuudi õunapuude kõrvale...katsugu nüüd mu puid süüa, kui üks kälhvits neile kõrva karjub :P ( samas üks äratuskell poiste toa akna all :P , aga ehk elame üle :D)

3 kommentaari:

  1. Minul on paber ümber tüvede mässitud,ometi jõudis meilgi keegi maiustamas käia.Eks neil selle paksu lumega kõhud tühjad..Kuskilt lugesin, et see kahjustatud koor tuleks vahaga kokku teha, siis võib isegi olla šanss, et puu pääseb.Mingi teema oli, et päike kuivatab ..

    VastaKustuta
  2. Vahaga ma juba määrisin katkised tüved kokku, kuid kuna see koor on ära söödud ümberringi ja silmaga ei paista olevat koorel ülemise ja alumise osaga ühendust, siis kardan kõige hullemat :S Mõned aastad tagasi sõi üks jäärapoiss mul ka ühe õunapuu tüve korralikult ära, määrisin ka tol korral tublisti poolevaha peale ja puuke jäi ellu, kuid tol korral ei ole tüvi ümberringi siiski söödud olnud,lihtsalt päris suures ulatuses....
    Kui homme mu ülejäänud puud veel söömata on ,ehk siis pean ka nad ikka paberiga sisse mätsima...Bella jätan ma siiski ka valvesse, siis kindlam ;)

    VastaKustuta
  3. Puudest on kahju küll, aga see aasta on tõesti nii palju metsloomi inimeste lähedusse ajanud. Meil näiteks käis paar päeva tagasi kährik värava taga ja kraapis kahe käega väravat. Ja nüüd ikka jälle kuuleme küla peal, et ta käib ka teiste talude juures õnne proovimas. Naabrimehe koeralt tassis söögikausi koos söögiga keldrisse :-)

    VastaKustuta