Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 23. märts 2011

Minu esimene...


Täna õhtul valmis minu esimene lõng , ei tulnud mitte väga paha välja ( vähemalt ise arvan nii, aga ennast kiitmast ma ei väsi :p )- hetkel umbes 180g imepehmet musta, millest tuleb pojale mõnus kampsun...Loomulikult teen ma seda lõnga juurde, sest egas nii väiksest kogusest veel kampsikut saa. Sel eesmärgil sai aga jälle Meelil külas käidud ja tema kraase pruugitud - Aitähh sulle Meeli, et meid ikka veel välja kannatasid, plaan nüüd üsna kindlalt ka endale see kraas muretseda ( millele ehk siiski Tiit selle mootori peale monteerib... ), aga ehk lubad seni nati oma kraase kasutada. Aga pärast tänast kolmetunnist Tiia käsivarre trenni saan ma( ja ka Tiia) mõne päeva jälle mõnuga kedrata :D Mõningase lõngategu au pean ma siiski ka oma ema õuele saatma, sest oli just tema see, kes mu lõnga ära korrutas, oli ta täna meil ja ketrama ta sellest heidest küll ei julgenud hakata - nii et jäi üle vaid korrutada :D Aga küll ma selle korrutamise ka ükskord ära teen...ketramine läheb oma arust juba täna õhtuks täiesti talutavalt.

10 kommentaari:

  1. Mina ootan ka millal kodus nii palju ruumi ,et saan aidapööningult hakata kraami alla tooma,korrutajad ,vokid ,kangasteljed jne..:P Siis oled sina jälle jube tark juba ja mina tulen jälle vaatama ,kuidas Kaire teeb:D

    VastaKustuta
  2. Tule-tule, olen nõus rõõmuga oma "tarkust" jagama ;)

    VastaKustuta
  3. Ma jälle vaatan, et on ikka hirmus tore kui vokid on nii kompaktsed ja nupust käivitatavad :) Hea, et sa seda ei müünd maha omal ajal- nüüd muudkui ketra! Sellist kraami mahuks ikka kööki kõvasti üles panema ka supipoti kõrvale.
    Kui su Tiit õige mootori välja mõtleb- anna meile ka infi ;) Siis paneme omad kraasid- vokid joonele ja start!

    VastaKustuta
  4. Meeli - voki koha pealt on sul tõesti õigus, sest mahub ta vabalt iga lauanurga peale ära :D
    Ja kui oleme oma kraasi kätte saanud ja midagi tarka välja mõelnud, siis saate esimesena teada tulemustest ja näpunäidetest ;)

    VastaKustuta
  5. Näe - Karina hea mälu abiga ma leidsin sulle lubatud kraasilingi ka üles:
    http://www.laurilan.net/cat/product_catalog.php?c=4

    VastaKustuta
  6. Tubli Kaire!
    Aga selle kraasi ja mootori suhtes...mina näiteks ei pea mootorit nii primaarseks.Sellised mõistlikud kogused jõuab ise ära vändata ja suuremad kraasimised tasub siiki vabrikus lasta.

    VastaKustuta
  7. Kuule, väga ilus on, oled sa kindel, et varem teinud pole :)

    VastaKustuta
  8. Tänan kiituse eest - kogenud ketraja suust on seda veel eriti hea kuulda... kuid pean ausalt ütlema, et oli selles elus esimest korda, kui voki ja sellise villatordi abil lõng sai valmis voolitud. Täna sain teise 230g-se kahekordse valmis ja pean ütlema, et see tuli veel rohkem lõnga moodi - peenem ja ühtlasem. Olen enda üle uhke, et sellise asjaga hakkama sain :D Vähemalt on motiivi seda teemat eneses arendada...

    VastaKustuta
  9. Jutu põhjal võib oletada, et pisiku oled juba saanud :) Vokkamine selline mõnus mediteeriv tegevus. Mulle ka rohkem peenet ja ühtlast lõnga meeldib teha. Eks see ole seetõttu, et sellisest kudumine ka rohkem mokkamööda. A mu meelest seal laurila lingil samad kraasid mis Jaani talus.

    VastaKustuta
  10. Jah, nakkus käes :PEKs vaatab kuidas see nakkus arenema hakkab ja hulluks see süveneb :D
    Tõsi, samad kraasid laurilia lingil jah, vaatasin loueti kodulehelt, et nad mõlemad on selle kraasi edaseimüüjad. Aga saingi su sõbrannaga kaupa ning kraas peaks varsti ka meile jõudma, tal just oli üks selline kodus :) Nüüd tahaks ikka siiski mootorit peale aretada :P Eks näis, aga Juulika väitel on keegi seda ka teinud ja üle mõistuse see asi ei ole ...

    VastaKustuta