Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 23. veebruar 2011

Viimane noor


Eile õhtul tuppa minnes jäin ootama oma viimase noore ute poegimist. Eraldasin ta juba nurgaaeda, kuna kahtlustasin sealt veel tulevat kaksikuid....udar oli nõnna suur.... Kella poole 11 paiku tundus, et asi seal laudas üsna tõsine, kuid minu silmaluugid lahti ei seisa, tee mis tahad...sättisin end rohkem püstisesse asendisse seal voodis, aga ei midagi....ja siis see unemati tuligi, vahelduva eduga siiski need silmalaud korra avanesid ja sulgusid ja selle vahepeal nägin, et tall oli sündinud ja emme hoolega lakkus - olin rahul. Üritasin edasi jälgida, et kas ka tissi alla laseb, kuid jälle vajusid luugid.....mingi hetk nagu ikka nägin, et oli tissi all ( aga ega ma nüüd päris kindel ei ole, kas see oli unes või ilmsi) Aga vähemalt rahulikult ma uinusid, kuni kella kaheni. Siis tuli korraks ikka ilus selgushetk ja jälle jäin ma jälgma, et kas laps ikka saab tissile või mitte. Tantsis teine ümber emme, kuid ei midagi. Hakkasin muretsema.... Vahepeal jõudsin juba üllatuda, et siiski tuli üks tall, mitte kaks......kuid üllatusin uuesti, kui kuskilt ilmus välja teine samasugune väike kakerdis, kes ümber noore emme hakkas sudima - ma ei ole eksinud, oligi kaksikud. :D
Aga lauta ma läksin lõpuks siiski, sest ei saanud kohe mitte aru, kas üks neist on süüa saanud või mitte, sest tundus , et ta otsib kogu aeg valest kohast. Isegi laudas ma päris kindel ei olnud ta söömuses, kuid juta vist ikka oli saanud, sest peale vähest tissitamist ta kohe kakas ja pissis. Kuid nüüd ma võisin vähemalt südame rahuga tuppa magama minna ja ka kaamera välja lülitada....

2 kommentaari:

  1. Ja ongi läbi seekord ralli? :) Nüüd vaid head kasvamist pisikestele! Meie ootame naistepäeva, siis peaks teine sats alustama..

    VastaKustuta
  2. ei olnud viimane.... kaks korduvpoegijat on siiski veel ja kui meid õnnistatakse, siis kevadel mai algul peaks veel nii 5-6 lammast poegima....

    VastaKustuta