Flash Calendar- Nature Theme

laupäev, 5. veebruar 2011

No see lammas , keda ma eile õhtul ootama jäin, sai oma talle valmis alles peale keskööd. No oli see alles ootamine ja kõik võttis nii kaua aega. Jõudsin oma kampsuni varrukagi valmis kududa ja oleks veelgi edasi teinud, kuid lõngakera sai otsa ja uus oli kerimata.... nii ma siis üritasi veel seda kaamerat vahtida ja telekat vahtida, aga ei talle kusagil.... tuli hoopis uni. Panin oma telefoni tunni ajapärast äratama, kuid kui ma üles ärkasin, siis selle uneseguga pooleks ma ei mäletagi kas tall just hakkas sündima või oli just äsja sündinud.... igatahes oli kõik korras ja mina jäin uuesti magama. Kella kolme aegu ärkasin ja jälle ning otsustasin siiski minna lauta, sest üks noor lammas tundus kahtlane ja ma mitte ei saanud aru, et mis seal taga tal on..kas talle pea või mingi muu asi. Kuna eelmine aasta mul juhtus selline asi, kus noor lammas oli poegimas, kuid kaamerast ma ei märganud midagi ja kui kogemata öösel ka sealt aia juurest läbi astusin, siis oli talle pea augu vahele kinni jäänud ja oli täiesi viimane aeg tead aidata...nii ma siis hirmuga lauta läksingi, kuid seekord oli see siiski valehäire ja seal tagumikus ei olnud midagi muud, kui lihtsalt rullis saba :P
Aga ühtlasi tegin öisest uuest ilmakodanikust ka pilti ning ronisin teki alla tagasi :D

Küll oli magu uni :D
Aga täna külastas mind postitädi ning tõi mulle paki. Olin seda oodanud päris kärsitult. Seal pakis olid tallede väikesed kõrvamärgid, et saaksin iga kell aru, kelle tallega on tegu ning kui mõni on vahekäigus ringi silkamas, siis tean täpselt, kuhu aeda ma teda pean torkama. Pärast õigete märkide panemine on ka palju lihtsam, ei pea aia ääres nuputama, et kelle jagu on.... sest nad on ikka niiiiii ühesugused ja ühtenägu. Lisaks ka veel see, et kui mingi tallega on probleem nt ta ei kasva hästi või hoiab küüru, siis saan kohe õige ema tissid üle kontrollida,mitte mõtlema, et kellel nüüd piima-tissi-või hülgamise probleem esineb. Panen nüüd need märgid kohe peale poegimist kõrva - ilus väike märgike. Lisaks järjekorranumbrile, mis sinna on peale trükitud, kirjutasin ma veel ka markeriga talle emme nime või numbri. Loodan, et oli asjalik ja aega kokkuhoidev ost. Mõne arvates on see küll võibolla mõttetu vidin ja ütleb, et kelle jaoks sa ikka nii täpselt tahad neid tallesid õigetele emmedele kirja panna, et pole ju jõudluskontrolli kari.... aga mina nii ei saa, pean täpselt teadma ja tahan, et kõik oleks korrektne.
Nii ma siis oma hommikuipooliku veetsingi laudas tallesid klammerdades ja nuputades, et kelle oma :P Sattusin nii hoogu, et vähemalt pool sain tehtud....natuke nuputamist veel :D Aga vähemalt ise olen rahul :D
Pärastlõunal sain ühe suure üksiktalleposijuraka veel, kuid pildi unustasin teha....
Hiljem käisin naabril tallesid välja tõmbamas, sest oli totaalne valeasetus neil...esimesel oli vist hoopis selg ees ja teisel tallel tahtis tulla vaid üks tagumine jalg. Aga saime jaole õigel ajal ning asi lõppes õnnelikult. Hea, et mitte lauda juures elav ja mitte koguaeg lambaid passiv kasvataja sattus sinna õiget aegu ( ja et see juhtus päevasel ajal) Lõpp hea, kõik hea :D

6 kommentaari:

  1. Aga milliste tangidega sa need väiksed märgid kõrva paned- need punased ei sobi selleks?Ma ka ostsin neid 50 tk, aga seisavad niisama.

    VastaKustuta
  2. Nende jaoks on omad tangid ka, need punased ei sobi tõesti. Aga kust sa ainult 50 tükki osta said? Paki sees on 200 tükki järjekorranumbritega 1-200.

    VastaKustuta
  3. Viljandi Farmplanti poest (Tartus ka nägin), oli ROOSASID ka :D
    Oleks ka 10 kaupa saanud soovi korral. Aga kust neid spetstange saab, seal poeonu ei isanud midagi öelda :(

    VastaKustuta
  4. Hmm...naljakas...Ise ostsin need Kesko Agro kaudu, aga arve tuli mulle ka tõesti Farmplandi nime alt. Igatahes Kesko Agro poodides peaks neid olema. Helista ja küsi. Mul käis ka kõik telefoni kaudu. Aga nii väikeste numbriportsude kaupa mulle neid küll ei pakutud :P , Aga noh, ega mul neid lähebki rohkem vaja, kui kümme :) Ja värve pakuti mulle ka erinevaid, lihtsalt sai seekord võetud sinised....

    VastaKustuta
  5. Ja just, Farmplant ostiski ära ju Kesko poed :)

    VastaKustuta
  6. :P Miks ma midagi ei tea??? Või nii on siis lood...

    VastaKustuta