Flash Calendar- Nature Theme

reede, 11. veebruar 2011

Laudaelanik

Tallesid muudkui tuleb ja lihtsalt hakkab kõik sassi minema, kui pole kohe siia kirjutanud...niiet...kui olen oma peas ja piltides midagi klaarikas saanud, siis anna teada.
Lühidalt on hetkel hoo sisse saanud me kõige nooremad poegijad ja nendega on ikka paras jama ja häda... ajavad mu pea otsas halliks.... veel olen ühe talle üles soojendanud ja siis enam emme ei ole teda hästi tahtnud ja kolmikute kolmas vähe hüljatud tütreke sai ka endale kasuema....ja ühe noore poeginud ute lööks ma kohe maha, kui tal talle ei oleks, sest ta on niiiii lollllll.... urrrrrr. Ühesõnaga käib mul laudas üks tants ja trall ning eile õhtul Tiit mul juba ütleski, kui ma järjekordselt laudast tuppa tulin, et näe, poisid...meile tuli külaline ...:D:P Aga eks ma saa varsti jälle oma kodu elanikuks ka...viimased paarkümmend on veel, kuid mõned vist jäävad päris hiljapeale....

2 kommentaari:

  1. Näe annab ka kodus töötades vahel perele külaline olla;) Tubli oled ja veel viimased pingutused ja ongi selleks korraks otsas:) Meil saab homme 5kuud täis kui jäär karjas eks näis millal esimene tuleb veel pole erilisi märke väljaarvatud jubejubepaksud lambad:) ja nende kõrval paistab jäär üsna niru hetkel:)Vahel ikka hirmuga mõtlen kas kõik ikka valmis selleks suureks sündmuseks ehk läheb libedalt:) ja eks ma siis tüütan sind telefoniski kui häda majas:S no jaa polegi seda ammu teinud:D

    VastaKustuta
  2. Nõu ja abi võid alati küsida...ma kade pole :D Aga seegi ju sul hea märk, kui lambad paksud on ja siis võib see noor jäär tõesti päris kribu seal kõrval näida :P... järgmiseks suve lõpuks on ta kindlasti palju suurem ;)

    VastaKustuta