Flash Calendar- Nature Theme

neljapäev, 17. veebruar 2011

Ilus



Eile õhtul sain siiski magama enne keskööd, sest lõpp läks lambal päris kiireks. Kirjutan sellepärast , et mul oli nii emast kui tallest nii hea meel.
Vaatasin kaamerast üsna kaua, kuidas ema pressib, kuid välja ei tahtnud midagi tulla...ei aita midasi, pean ikka lauta minema. Kiire ülevaatuse käigus sel
gus, et tall on õiget pidi, aga lihtsalt päris suur ja emale esimene tall, seega sünnitusteed veel väikesed. Otsustasin aidata ja muidu aravõitu lammas oli nii taltsas ja lasi kenasti
aidata.
Aga tall oli nii sisse kinni kiilunud, et nägin kurja vaeva, et teda sealt kätte saada. Tavaliselt kui pea on lõikunud, siis on juba käkitegu talle kätte saada, aga mitte sel korral . Jalad olid nii kinni, kui kinni. Hakkas tekkima väike paanika, et kui ei saagi
kätte??!!?? Mõtete virr-varr keerles kiiruga peast läbi. Kuid viimaks me selle hiiglase välja saime...ilus must poiss. Pildi kohta veel niipalju, et lammas, kes poegis on ka väga võimsa kondiga ja suur lammas... Aga väga tubli emme oli, hakkas kohe puhastama, kutsuma ja lasi hoobilt ka tissi alla.
Üldse oli mul see õhtu väga õnnestunud õhtu just lammaste osas, sest samal õhtul veidi varem poegis veel üks lammas... kõige noorem poegija , sai teine alles aastaseks ja oli ka väga-väga tubli. Teate , silm ja närv lausa puhkasid :D

2 kommentaari:

  1. Head uudised siis :)
    Aga kas mulle tundub või sul ongi paras ports musti lambaid?

    VastaKustuta
  2. no üks aasta oli mul sees must soome veresusega poiss ja siis mul õnnestus saada nii paarkümmend musta tüdrukut ja nüüd see aasta nad poegivad mul esimest korda. 5 musta lammast ostsin vahepeal veel juurde ja nüüd see aasta on üsna mitmed mustad lambad ka musti tallesid teinud, mille üle on mul vaid hea meel :D Oleks vaid rohkem tüdrukuid ka tulnud... nüüd mul 13 musta poissi vs. 5 tüdrukut

    VastaKustuta