Flash Calendar- Nature Theme

neljapäev, 20. jaanuar 2011


Täna hommikuks oli lisandunud veel üks kaksikutepaar - poisid ja ikka meie staažikate poole pealt, kes kaamerate alt väljas. Tegu oli ühe vanema musta utega, kuid talled olid mõlemad valged, kuigi ühel oli selja ja kintsu peal selline ebamäärane pruun "pasalaik", mida ma tõesti algul mitte karvavärvuseks ei arvanud. Tõenäoliselt need laigud alles ei jää, kuna on nii heledad.

5 kommentaari:

  1. Eht eestlaslikult korrutasin su võimalike tallede hulka ...kui mitu lammast sul suvel karjamaal kepsu lööb?:))Uh.Minu võtab vahel vinguma, a la ma ei jaksa, aga peab suu pidama.Ei kujuta sinu majapidamise töömahtu ettegi.Jaksu sulle !

    VastaKustuta
  2. Aitäh heade soovide eest, aga kes see ikka tööd annab, kui mitte ise :P Vot ei saa nüüd enam vinguda, et tööd pole :D
    Aga tõsi ta on, et kui mu lambad samas vaimus jätkavad, siis on suvel ikka vääääga palju neid lambukesi. Siiani vaid üks üksik tall olnud....eks saa näha, kuis läheb...
    ( arvutamise hõlbustamiseks peaks mainima, et mul see aasta peaks poegima umbes 108 utte...hmmmm....kohe ikka väga palju tallesid, pole enne ise mitte võimalike tallede arvu kokku lugenud :/)
    Aga nii ilus on suvel vaadata karjamaal neid rahulolevaid lambaid ja siis neile vahetevahel head ja paremat KRABISEVAST KILEKOTIST anda( varvaste trampimine garanteeritud :D )

    VastaKustuta
  3. Ja sul on ju kõigile uttedele nimed ka pandud ;)Vot kuidas need leiutada ja meeles pidada jõuad?

    VastaKustuta
  4. Eks järgmine kord kui jälle külla tulen peab ikka kindlasti laudust ka läbi käima. Need väiksed ilmakodanikud on ju niiiiii armsad.

    VastaKustuta
  5. Tegelikult pean ausalt üles tunnistama, et viimasel ajal on mul nende nimede leiutamisega suured probleemid ja nimed on saanud vaid suuremad lemmikud :D Aga nägude järgi ma tunnen nad igaljuhul ära, ka ilma nimeta :D
    viimane kord, sa Tiia , põrutasid tõesti nii kiiresti koju, et lauta sa ei jõudnud, aga nüüd on sul lauta minekuks tõesti palju suurem ja mõjuvam põhjus - ilusad talled ;)

    VastaKustuta