Flash Calendar- Nature Theme

teisipäev, 4. jaanuar 2011

Kirjutada oleks palju...

... kui vaid selleks aega jätkuks.

Esmalt ütleks, et mu kitsed jällegi kohale ei jõudnud ja olen suisa lootust kaotamas......

Aga millestki muust ka ....

Peaaegu terve esmaspäeva sai Tiit teha kõva treeningut katuseharjal,
sest nädalalõpul lubatav sula muudaks me katuse vast ikka liiga raskeks. Pole
veel see aasta õieti lund veel lükanud, kuna me katus on üsna järsu kallakuga, siis pole me ka väga kartnud...aga nüüd tuli see see siiski ette võtta. Hang ühel pool harja nägi ise välja selline:
Ja hang pärast lume lükkamist ukse ees selline, välja
astumisega oli paras tegu:


















Teisipäeval jäin pool päeva ikka omi kitsi ootama, kuid nagu mainisin, nad ei tulnud....
See-eest nägime täna päikesevarjutust.........ja.....

Hommikul lauta minnes ootas mind veel suurem üllatus, kus ma sain selle hooaja esimesed talled - Kaksikud poisid, must ja valge. Ootasin sellelt noorelt emmelt juba mõnda aega tagasi peatset poegimist, kuid kaotasin lihtsalt valvsuse ja tundub, et see esmapoegija sai kõigega ise kenasti hakkama - hommikul olid tallede kõhud täis ja kakerdasid mööda aeda ringi. Aga kuna üks kippus kuidagi kogu aeg kuhugi suvalisse suunda ära kaduma, siis kindluse mõttes panin ma nad nurka kinni. Homme võin tõenäoliselt nad sealt välja lasta.


10 kommentaari:

  1. Oi, oi, palju õnne pisikeste puhul!Nii armas aeg lambapidaja elus, kui neid väikseid hakkab pudenema :))

    VastaKustuta
  2. Palju õnne! Lambaralli läheb lahti :-)

    VastaKustuta
  3. Õnnitlused! Lahedad tegelased!:)

    VastaKustuta
  4. Aitäh õnnitluste eest .... tundub, et lammaste udarad hakkavad üksteise võidu kohinal paisuma, niiet elame põnevas ajas.
    Millal teised kasvatajad omale perelisa ootavad?

    VastaKustuta
  5. Minul on maalammas udara alla kasvatanud ja osad vanad lambad lihtsalt silma järgi vägevad kõhud alla tekitanud.Ilmselt suurem poegimine märts/aprill.
    Ei jõua ära kiita ka lambakaamerat, teeb elu lihtsamaks, just poegimse ajajärgul, oluliselt mugavam toas arvutist vaadata, mis seal laudas toimub, kui pidevalt vammuseid selga ajada ja lauda vahet silgata :)

    VastaKustuta
  6. Kaire, mis lammas see must sul seal pildil on?

    VastaKustuta
  7. Selle musta ema oli kohalik, Sarvelt toodud must tüdruk ( tundus väga maakas olevat, kuid tõendeid pole ja toda aegu ei osanud ma ja ei teadnud ma tõugusid vaadata ka...lammas oli minu jaoks lammas :D ), aga isa oli poolevereline soomlane+ texeli segu. Ütleks siis sedasi, et täiesti puhas krants :D Selle lamba kõige suurem väärtus minu jaoks on see, et ta on must ja on potensiaalne musta talle tegija ;)

    VastaKustuta
  8. Armsad:) Meil esimesed talled juba ühekuused- aga pooled lambad veel poegimata, ei tea mitme kuu peale siin "tilgutavad". Ka on mitu paari nii,et üks must ja teine valge tall.

    VastaKustuta
  9. Oi tere Marju :D Olen viimasel ajal just eriti sinu peale mõelnud, et kuidas sul läheb...teid peaks ju nüüd rohkem olema ....ja ma ei mõtle ainult lambaid :D
    Rõõm kuulda,et teil juba talled laudas kepsutamas, meilgi peaks kohe-kohe titetrall lahti minema

    VastaKustuta
  10. Nii tore ,ka meie ootame oma rallit ,aga sinna veel päris pikalt aega :) Teile jõudu sinna rallile:)

    VastaKustuta