Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 26. jaanuar 2011

Kauged külalised

Surfasin natuke oma blogi statistilistes andmetes...ja mis sealt selgub...mul blogi loetakse väga regulaarselt peale kalli kodumaa inimeste veel INDIAS, ROOTSIS, NORRAS JA KA USA-s. Soomes muidugi ka, aga seal elavad mul head tuttavad ja kallis õeke.....Aga kes loeb mind Indias? Norras? ja seal peaaegu iga päev? Täiesti põnev kohe :D Kas Eesti rahvas on nii kaugele rännanud? No ega mul selle vastu nüüd midagi olla küll saa, aga lihtsalt väga üllatav ja vahva avastus oli :P No teoreetiliselt tean ma ka rootsis paari kodusaarelt ärakolijat... Huvitav, kas tõesti on nad kõik võõrsile läinud eestlased?....
Noh sain nüüd oma esimesed emotsioonid siia välja elatud.....

5 kommentaari:

  1. Jaja, mul veel eksootilisem icc, Pakistan, Rootsi, Soome, Ungari, Norra, Rumeenia, Saksamaa,Leedu, Läti,Hiina(eriliselt palju aga neid on palju ka), Usa, Canada, Lõuna-korea, Prantsusmaa, Filipiinid, ..midagi hullu oli veel.Olgiu, et soomlane loeb, aga hiinlane?Vaatavad pilte äkki?:))

    VastaKustuta
  2. Tõenäoliselt on seal taga ka terve hulk spämmimootoreid. Eriti kuna anonüümnevkommenteerimine on lubatud.
    Eestlastel on siit küll lugeda :)
    egater

    VastaKustuta
  3. Tere,

    leidsin teie blogi millalgi suvel ja hakkasin lugema, kuna endal suur huvi lambakasvatuse vastu. Väga on meeldinud lugeda teie pere toimetamisi ja maaelu kohta:) Ise sellest küll midagi ei tea ja kunagi päris maaelu pole kahjuks lähemalt kogenud, kuigi terve elu see igatsus sees olnud. Hetkel jah elame Indias kuni kevadeni.
    Edu ja jõudu teile ja imetlen teid, et nii vapralt ja tublilt lambakasvatuse ja mahepõllundusega tegelete!

    parimatega,
    Elisa

    VastaKustuta
  4. Ma lisan veel yhe maa nimekirja.
    Tervitused Euroopa k6ige láánepoolsemast tipust!

    VastaKustuta
  5. Sa vaata, aga vaata, mis rõõm....ei oleks ausalt küll uskunud, et mõni ausalt siin end üles annab ja enam ei käigi salaja külas. Aga mul on hea meel, et te leiate siit midagi mõnusat ja endale meelepärast lugemist...Aitäh! Loodan, et ma ei muutu liiga üksluiseks ja igavaks, raporteerides pea iga päev, et täna sündis see poiss ja täna see tüdruk jne....ehk elate üle. Peaasjalikult hakkasin ma seda blogi pidama sellepärast, et siis oleks hiljem endal hea meenutada ja midagi ei lähe kuupäevaliselt meelest ära.....aga nüüd tuleb vist natuke ka teiste peale mõtelda...tean, kui hea on sedaviisi kiirelt, hops, külas käia läbi neti....

    VastaKustuta