Flash Calendar- Nature Theme

teisipäev, 14. detsember 2010

Ootus...

jõuluootus, külaliste ootus ja täna oli mul kitsede saabumise ootus. ...Jah, tuleb tõdeda, et need kaks esimest ootust täituvad vist natuke kiiremini, kui see viimane.
Olen oodanud omi uusi kitsekesi juba septembrist alates, kuid mitte kuidagi ei ole nad jõudnud veel siia, küll endal kiire, küll teistel kiire... Nüüd seekord oli mul see ootus juba peaaegu käega katsutav, kuid paraku libises jälle käest. Selle põhjuseks on seekord ikka suuresti see Moonika tagajärg... üks tuttav pidi tulema Hiiumaale, et mõni lammas peale võtta( ja ühtlasi oleks toonud mu kitsed ka ära), pidi ta juba tulema nädalavahetusel, kui siis läks ilm niruks.... sõit lükkus edasi tänasele, kuid kitsed pidi ta peale võtma juba eile, kuid just ootuse kõrghetkel teatas ta, et jäi lumme kinni ja istus seal pea 2 tundi ning mu kitsed on endiselt oma seniste omanike käes.... Nii kahju... Aga lootust ma veel kaotanud ei ole, sest see tuttav on siiski veel siiapoole tulemas, ehk siis õnnestub ka kitsed kätte saada ( kui järgmine kord mõni muu neiu ei kavatse Eestimaad oma tujutsemistega kõigutada) seekord jäi Hiiumaa suhteliselt puutumata ning suuremaid ummistusi meil meil ei esinenud...

Järgmine ootus, nagu ma mainisin, on vähe kiiremini tõeks saamas - nimelt on meile tulemas esimene talvine wwoofija - neiu prantsusmaalt, kes juba eestis viibib, kuid 23. õhtul lennukiga meile saabub. Tuleb jõuluks meile, et meie talve nautida :D Loodame, et mõni lammas ka teda rõõmustab oma tallekestega( kuigi väga kindel selles ei ole... )
Ja see ootus võib ka mingitel X põhjustel luhta minna ( mida hetkel ette näha siiski ei ole), siis jõulude mittetulemine ei saa mitte mingi valemiga tulemata jätta....nii et ootame edasi :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar