Flash Calendar- Nature Theme

teisipäev, 19. oktoober 2010

Vanad uudised



Oma telefonist pilte sorteerides avastasin ühe vana uudise...nimelt sai meie Heiki septembri keskel uude perre viidud, elab teine nüüd Sarvel Annika juures. Soovime sellele vahvale rahulikult jõmmile seal mõnusat äraolemist ning kevadel on oodata ilusaid väikeseid Heikisid ja suur lootus, et nad tulevad sama sõbralikud ja armsad nagu issi ( tundub, et see sõbralikkus ja julgus on ikka väga päritav ja geenides sest Heiki talled on üle aegade väga sõbralikud tegelased) Bussis sõites oli ta ka väga uudishimulik ning tahtis oma nina ette Tiidu juurde toppida ja kui ma seda ei lasknud, siis leppis ka minu mõnusa sügamisega ;)

7 kommentaari:

  1. :), rõõm tõdeda, et ma pole ainukesed "totakad", kes lambaid sõiduautos transavad.Mees iga kord kirub, et "rosinaid" on kõikvõimalikud autosahtlid täis :)))

    VastaKustuta
  2. No meil oli julgestuseks alla pandud suur present kate, mis meil reisi lõpuakordidel ikka hädasti ära kulus....nimel umbes 1 km enne lõpppunkti keeras see noormees oma kraani sealt kõhualt lahti ja ei kavatsenudki seda enne kinni panna, kui kohal olime :P Oli alles pika sirisemisega :D Püüdsin teda küll ehmatada, et ehk jääb sorin kinni, aga ei miskit...Hernekomme saime paar kilomeetrit varem :D
    Aga jah...eks see taluniku auto peab igasugustele asjadele vastu pidama ja vääääga universaalne olema - kord lammaste-kitsede vedu, kod pulmasõit :D

    VastaKustuta
  3. Tead, ma mõtlesin, et tükk vanainimest, nagu ma olen :), siis olen elus kõike näinud, aga võta näpust...viimased lambaostjad paneid ute autosse ja pampers pandi lamba tagusmendile külge :)))Ka nii saab :)
    Me oleme siiski kahe lamba veoks nüüdsest kõva kaanega haagise laenutanud, on puhtam see elamine :))

    VastaKustuta
  4. Üks parimaid nalju, mida ma üle pika aja kuulnud olen..pampers lamba tagumiku ümber :D:D:d IRW

    VastaKustuta
  5. Hee, ma naersin "Lammaste olümpia" videot :-)) Arvasin miskipärast alati, et teie talus on maalambad aga vist siiski mitte? Tegelikult plaaniks üht äri küll, ehkki alles tuleval kevadel: sikutalle ostu/vahetust. Kui vähegi õnnestuks, siis nudi. Ja kui ma siit lähemalt pehmet päris-kihnu maalambanoorukit ei leia, tuleb Matsalu kandist uurida.
    Selles pole miskit imelikku, kui sikul preilikari ümber. Meie Jaschka liikus ükspäev suisa nelja daami saatel ringi, kõik mahtusid kenasti ühk külge nühkima.

    VastaKustuta
  6. Tõsi..maalambaid mul tõesti ei ole, natuke on verd segatud küll musta soome maalambaga, aga üldiselt siiski tegu texeli või sufolki segudega.
    Siku vahetust/müüki võiks küll kaaluda, kuid väga sügavalt kahtlen, et mõni ka ilma sarvedeta tuleb...väike lootus on võibolla Liivi talledega, sest see neiu meil ainus ilma sarvedeta...
    Kitsedest ma aga viimasel ajal üldse aru ei saa...sest tundub, et nad indlevad iga mõne päeva tagant ( mis teoreetiliselt on aga võimatu, kuid praktikas ei oska enam midagi arvata)

    VastaKustuta
  7. Vaatasin ruttu (E. Musto raamatust)järele- jah, hästilüpsvate kitsede innaaeg ongi pikem. Eelmisel aastal vaatasin, et ega see Mona mul vist niisama lollitab. Ja kui poegima hakkas...kaks ilusat talle võtsin vastu ja sättisin nisa otsa, ei näinudki- juba kolmas priske tüdruk pudenes lisaks! Sel aastal miilustas Liisa täpselt samamoodi. Eks siis paistab, kas meie teile või teie meile!

    VastaKustuta