Flash Calendar- Nature Theme

esmaspäev, 18. oktoober 2010

Rikkis mootoriga neljajalgne



Eile hommikul laudas kitsedega toimetades kuulsin üle aia üha väga imelikku heli..... turtsub, plärtsub, pruuskab ja vuhistab, nagu vähe rikki läinud diiselmootor mis käivituda ei taha. Esimese hooga ma mõtlesin, et ühel kitsel on midagi kurku läinud ja on nüüd hädas. Asja uurima minnes aga avastasin, et meie sikuke on aia peal püsti vahib Trallaga tõtt ja muudkui puristab. Tralla muidugi ka aial püsti ja liputab oma peikale rõõmsalt saba :D Nonii... tundub, et temagi tahab poissi :P Ennem ma siiski lüpsin ta tühjaks, las siis teevad oma armumänge....
Päeval asja kontrollimas käies nägin, et Illu on ka aial püsti ning vaatab jube igatsevalt poisi poole. Noh, ega mul midagi kaotada polnud ning sai temagi teiste juurde lastud..... ja teist korda pole pidanud ma teda poisiga tutvustama :P seisis nagu post Juljuse ees.
Kuid üks asi jääb mulle siiski mõistatuseks, kuidas neil ikka kõigil nii korraga see ind peale tuli?? Pole ma varem aru saanud, millal nad indlesid ja nüüd ühtäkki poisiga ühte lauta toppimisel tuli see ind nagu võluväel ja kõigil korraga??? Müstika.... Ju oli sikk enne korraliku eeltöö enese lõhnastamisega ära teinud, sest eks see laut meil hetkel haiseb ka nagu üks suur sikk... habe ja püksid korralikult kollased ja....haisevad....
Siin siis meie sikuke, kes on aastaga enesele ikka väga jõulised sarved kasvatanud :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar