Flash Calendar- Nature Theme

pühapäev, 1. august 2010

Sibul


See aasta läks sibula koristamiseks ikka jube järsku. Arvasin, et võivad ehk veel kasvada ja pealsedki olid veel rohelised, aga pärast neid jubedaid vihmavalanguid, mille osaliseks me saime, ei julgenud ma neid seal maas mitte enam hoida. Vaatasin, et mõnel kippus väline sibulakoor pruunikaks minema ja paar tükki olid isegi lõhki kasvanud...nii et sai otsustatud kiire ülesvõtmise kasuks. Hetkel lubab ka mõningad ilusad päikesepaistelised päevad ka, nii et saab korralikult kuivatada. Esialgu mõtlesin, et võtan vaid mõned sibulad üles...need mis tunduvad rohkem valmis, kuid siis üllatusena avastasin, et ehk tuleks ikka kõik maast välja sikutada...enne kui hilja...Saak tõotab seegi aasta tulema üsna korralik ja loodan, et sain sibulad õigemat aegu maast kätte ja seisavad üle talve ka paremini, kui eelmine aasta...

4 kommentaari:

  1. Mõtle siis minu peal ka kui sibulaid patsi punuma hakkad ;) Mul tegid varesed tippsibulapeenras puhta töö ja ma lõin käega, sinu suurte sibulate vastu ikka ei saaks :D aga 2-3 palmikut kuluks ära küll.

    VastaKustuta
  2. Eks ma siis mõtlen ;) Hetkel lasen neid rõõmsalt kuivada:D

    VastaKustuta
  3. mh, te olete nii tublid, meile olete ka ikka mingit tööd jätnud? :

    ma ei tea, kas maris on juba täpsemaid plaane jaganud, aga me kohe-kohe tuleme! :D

    VastaKustuta
  4. Mulle räägiti kunagi midagi 7-8 august...tahaks loota , et ikka jõuate siia ;)
    Noh teile jätan võimaluse kartulid ühe korra veel ära rohida :D Ja esimeseks asjaks on endale heinad lakka loopida! Ja küll me veel midagi välja mõtleme :P

    VastaKustuta