Flash Calendar- Nature Theme

laupäev, 21. august 2010

Päevasaavutus = kitseaed

Mulle hakkas ikka hirmsasti närvidele käima see, et kitsed mul nagu on, aga piima jääb iga päevaga vähemaks. Selle vastu aga aitaks ainult üks asi... kitseaia laiendamine suuuurde võsasse. See plaan on meil olnud juba pikemat aega olnud, aga siiani ei ole lihtsalt Tiidul aega olnud...kõigepealt heinad, siis riigitööle naasmine ja nüüd hetkel üritas ta Soomes karusid taga ajada, aga telefonitsi selgus, et tulutult ning koju tuleb ta alles esmaspäeval ning seejärel jälle tagasi riigileiba teenima. Sellest lähtuvalt ei jäänud mul midagi muud üle, kui kõik oma tarkus-lollus kokku võtta ning ise aia tegemise juurde naasta, loomulikult Elsa abiga - tema tööks sai rohkem siseaia ohutustamine ( vanade okastraatide kõrvaldamine kitsedele väga ootamatutelt kohtadelt) Hommikul kogu ettevõtmisega alustamisel ei lootnud ma mitte kuidagi seda õhtuks lõpetada, kui täpselt kella poole 8-ks oli aias elekter sees ja natukese aja pärast ja kitsed :D Natuke see aed küll homme kindlustamist tahab( paar posti tahavad lisatuge), aga...... Alatest homsest on mul piima koguste suhtes ikka vääääga kõrged ootused, sest ma tean väga täpselt , et mu kitsed on võimelised palju paremaks, kui nad seda praegu olid ( täna hommikul oli ikka alla igasugust arvestus, mida siinkohal ei julgegi mainidagi)
Kuid tõsiasi on see, et kitsed on ja jäävad võsalõikuriteks ning palja rohumaa ninaesisega nad piima ei tooda, liigagi hästi järele proovitud.....

3 kommentaari:

  1. Tere
    Sooviksin teada saada kas teie kitsed on eesti kitse tõugu?
    Jõudu soovides,
    Diether johndoe31@wippies.ee

    VastaKustuta
  2. Arvan,et mu kitsed pole otseselt mingit tõugu...enamus on lihtsalt külapealt saadud. Üks kirju tüdruk pidavat tõenäoliselt ka mingit norra verd omama( vähemalt eelmine omanik arvas-väitis) Ühel tüdrukul ja eelmine aasta toodud poisil on aga saane verd sees....muud ma ei oska paraku midagi öelda ... Eestis on paraku see kitsendus väga nadil järjel ja kitse tõugudest on vähe räägitud ja vähe on neid ka kätte saada ( erinevalt lammastest) Ja suuremad tegijad ei raatsi lihtsalt omi teadmisi välja jagada...mine tea, äkki hakkan konkurendiks :P . Hetkel püüdlen selle nimel, et saada korralikke suurte nisade ja piimaanniga loomakesi :D

    VastaKustuta
  3. Vaatasin netist, et milline see eesti kits siis välja peaks nägema...ja lõppkokkuvõtteks ma siiski aru ei saanud...ta võib nagu olla karvane ja ka mitte..valge ja ka kirju...nende piltide järgi võivad mul samahästi tõesti olla ka eesi kitsed :P Aga kuidas ma selle saan kindlaks teha, mis kitsed mul on??? Vat see on küsimus :D

    VastaKustuta