Flash Calendar- Nature Theme

reede, 13. august 2010

Nädala menüü ja fotosessioon :D


Loomulikult ei saa mainimata jätta meie igapäevast väga erilist menüüd, mida ma mitte kunagi tõenäoliselt ise poleks valmis teinud.... aga selleks nad ju mulle külla tulevadki :D
leivategu ... siinkohal suured-suured tänud Meelile, kes tõi meile juuretise.... Leiba tegime esimest korda, kuid välja tuli väga hästi. Isegi Heini tegi leiba süües sellise avalduse:
" Emme, kas sa hakkad ka seda leiba tegema?"
" Kas sulle meeldib see leib?"
" Jah!"
"....no ma ei tea...võibolla"
" Aga tee ikka, muidu ei ole me ju õige talu...."
VAT NII!!
ahjupeedid kitsejuustuga..jälle minu jaoks täiesti uudne kogemus, aga üllatavalt hea oli :P
punasesõstra kook
( kooke ma ei kommenteeri, sest need on alati head :D)
Pildilt on veel ära üks soolane pirukas, mille nime ma paraku ei mäleta .... neljapäevane tikrikook, ning viimase, ehk tänase päeva kaunis koogike, mida külla tulnud
Walesi naabrid väga kiitsid :D...

Kuna olime nõnna tublid ( nemad olid tublid) ja lõpetasid nii kartulite rohimise, kui ka maasikapealsete lõikamise, siis sai end premeeritud ühe kena fotosessiooniga, et näidata kõigile, kui idülliline elu meil siin on :D








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar