Flash Calendar- Nature Theme

reede, 23. juuli 2010

Uus karjamaa



Käsil on jälle uue karjaaia ehitamine. Kuna laudatagune karjamaa on praktiliselt paljaks näritud, siis hädasti tuleb julgus kokku võtta ja nad uuele karjamaale lasta. Mõte oli mul selline, et eraldaks emmed ja lapsed ära ning vanemad laseks siis sinna maale, kus mul ilves käis, kuid prooviks nad igal õhtul koju lauta lasta, ehk alluvad mulle. Noored laseks siis uuele maale, mis natuke kaugemal kui see eelmine, enne teeks muidugi ära suure ussirohutõrje, sest tundub, et nende kõhtudega ei ole mitte kõige paremad lood.... mingid paelussirajakad on sisse roninud... kuskilt...
(Tüdrukud mõõdavad postivahesid ning torkavad need siis maasse...abiliseks jällegi väike talleke :P)
( Tiit aretas laaduri külge kolme traadirulli hoidja, et töö vähe libedamalt läheks ning kolm traati korraga posti külge saaks panna.... tema sõitis tagurpidi ja harutas niiviisi traadid lahti ning mina kohe järgi jalutades toppisin nood siis posti külge)
Loodame, et selleks aastaks lõppenud need ilvese jamad ning saab öösel rahuliku südamega magada. Ilvese tööga karjamaal sai ära niidetud a kõrged rohututid, mis lammase poolt söömata jäid, ehk on tal siis natuke ebahuvitavam rohukõrte vahel hiilida ( noh, see oli minu uitmõte)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar