Flash Calendar- Nature Theme

reede, 9. juuli 2010

Lamba piinamine

Täna õhtul peale kitselüpsi avastasin, et meie Heiki kõrvake näeb ikka päris kole jälle välja...täpselt nagu peaaegu aasta tagasi... Nimelt oli ta kõrvanumber järjekordselt kuidagitviisi kõrva sisse tiritud ja veritses seal niiviisi väga koledalt. Paar päeva tagasi oli veel kõik korras. Sama asi juhtus tal eelmise aasta augustis. Pärast seda lasin kõrva kenasti ära paraneda ning kõiki seadusi rikkudes ei ole ma talle enne kevadist karjamaale minekut uut kõrvamärki külge pannudki. Ja kui panin uue, siis kasutasin teist, tervet kõrva ( tema vanus lubab vaid ühte numbrit). Ja kui kaua see sai siis nüüd seal olla??? Vastus on.....vaid kaks kuud... Minul on hetkel küll selline tunne, et temale ma enam ühtegi numbritkõrva ei panegi, saaks kuidagi arsti käest tõendi, et tal lihtsalt numbrid ei sobi ja pigem kahjustavad looma heaolu. Koolitusel räägiti, et sellist tõendit pidi täiesti võimalik saada olema. Igastahes lamba tervist silmas pidades kavatsen selle tõendi välja kaubelda....
PS: pilti ma nõrganärvilistele mõeldes üles ei pane!

2 kommentaari:

  1. Tuttav lugu, mul ka see suvi mitu lammast kõrvamärgist vabanenud- kõrv ise terve, aga märki pole..Ühele lambale juba tellin 3. korda uut..kalliks läheb. Kuhugi võrgu vahele oma pea topivad või ma ei tea...Aga ütles JKK tädi ka, t kui ikka kõrv ribadeks, võib tõendi võtta vetilt, siis keegi kontroll ei kobise.

    VastaKustuta
  2. homme uus tööpäev ja kõne suundub kohe vet arstile ;)

    VastaKustuta