Flash Calendar- Nature Theme

pühapäev, 30. mai 2010

Mmmmmm...kitsekoore jäätis


Käies nädal hambaarstil ja ukse taga aega parajaks tehes sirvisin üht vana ajakirja...aga seal oli juttu isetehtud jäätisest. Oi milline ahvatlus mul tekkis seda proovida....trükkisin retsepti kohe oma telefoni.
Eile õhtul kui poisid jäätis nurusid ja olid mu peale pahased, et miks ma seda poest küll ei ostnud, mõtlesin ma kiiresti ära proovida see retsept, mille ajakirjast leidsin. Ja kuna kappi oli ka kogunenud natuke kitsepiima koort ( mida ma küll või jaoks olin kõrvale pannud), siis otsustasin selle siiski seekord jäätiseks teha. Retsept ise oli selline:
2 muna
2 dl tuhksuhkurt ( mille mina küll asendasin tavalise suhkruga ja tarvitasin vaid 1 dl)
5dl 35% rõõska koort
2 dl mustsõstraid või muid marju ( mida ma seekord siiski üldse ei pannud, sest arvasin, et hiljem saab seda( moosi siis) ka jäätisele lisada vastavalt maitse järgi

Vahustasin koore koos 1dl suhkruga, siis vahustasin munad segasin massi kokku ning viisin külmikusse järgmist päeva ootama. Ja täna oli ta siis valmis ja tulemus oli IMEMAITSEV. Gaabriel muudkui käib ja lunib, et kas ta võiks issi ja Marguse portsust ka ühe tüki endale saada( need kaks meest veel õues ja ei saa nagu enda jäätiseportsu eest ise seista)...et niiii maitsev on ja parem, kui poe jäätis.
Kommentaariks ütleks seda, et kui teha ilma marjadeta, siis see 1 dl suhkrut on igati küll ja rohkem veel. Kujutan ette, et kui panna hapud marjad sisse, siis need vajaksid vast seda lisa 1dl suhkrut. Pigem paneks praegu isegi natuke vähem suhkrut....ja kui kõik selle välja arvata, siis pole ma enam kindel, et mu järgmisest või jaoks kogutud koorest enam võid saabki :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar