Flash Calendar- Nature Theme

esmaspäev, 10. mai 2010

Esimene külaline


Unustasin juba suure tallejamaga mainida, et laupäeva pärastlõunal jõudis meile selle hooaja esimene külaline :D Seekord on meil siis üks tore saksa neiu - Ruth. Ja traditsioone jätkates on esime töö kitse lüpsmine. Temagi pole sellist tööd varem teinud ning esimene õhtu oli päris ootuspärane ning kuuldavale tuli minu jaoks juba tuttav jutt... "kas ma talle haiget ei tee, kui ma nii kõvasti pigistan?" " Ei tee" Ning lüpsinõusse hakkas vaikselt kuid visalt nirisema piima. Kaua see Tralla küll uut lüpsitaktikat ei kannatanud ning lüpsi lõpetasin mina. Järgmisel hommikul oli asi juba palju parem ning õhtul jätsin Tralla-neiu juba Ruthi hooleks ning ma ei seisnud isegi enam kõrval, vaid kontrollisin lõpuks udara tühjust - mis oli peaaegu tühi ( tubli töö). Täna hommikul ja õhtul ei saanud ma kontrolllüpsi käigus praktiliselt midagi, vaid mõned piisad. Aega tal küll läheb kolm korda rohkem kui minul, kuid kannatlikkus ning visadus viivad lõpuks sihile.
Täna sai ära näidatud ka juustu tegemise, mida ta niiväga ootas ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar