Flash Calendar- Nature Theme

esmaspäev, 26. aprill 2010

Tubli Bella tööpäev


Tundub, et meie olukord on muutumas varsti selliseks nagu kirjutatakse Leelo Tungla raamatus "Tubli Tuksi tööpäev", kus hommikuti aidatakse askeldavaid tigusid, lõunal lastel liivakastis kaevata ning pärast valvab aasal lehmi huntide eest... hunte meil õnneks ei ole ja lambakarjatamisega läheb ka veel natuke aega...Meie Bella tööpäeva näeb aga välja selline, et hommikuti aitab ta mul kitsi lüpsta ja kasse karjatada, hiljem kui ma vaarikaistandust harvendasin, siis tema kobestas samat aegu usinalt vaarikate aluseid....samas laadis me tööpäev ka jätkus - mina lõikasin mustsõstra oksi ja Bella kobestas põõsa alusid... Bella kaevas maapirnid välja ja mina korjasin kokku.... Selle kobestamisega kipub ta vaid liiga hoogu minema ja põõsa alla lihtsalt tuleb auk...
Ausalt öeldes ma ei kujutagi ette, et kuidas me suvi möödub ja kui palju auke me õuele sigineb ja kas tõesti iga kord kui mina näpud mulda pistan, siis tema ka kohe aitama???
Peab tunnistama, et ta võtab ikka jube hästi õppust ja kui talle selle kobestamise värgi suudaks korralikult selgeks õpetada...oh seda mõnu siis :D :P...siis oleks ju lausa lust koos temaga töötada.
Õpetuse koha pealt oleme ka natuke alugust teinud( mitte siiski õigeid kobestusviise selgitades, alustasime lihtsamaga ;) )... ja peab tunnistama, et tutava Kaili näpunäiteid järgides saime Bella istuma juba 10 minutiga!!!???!! Lamamine on ka peaaegu käppas - vajab küll veidi lihvimist, kuid sellegi tulemuse saime umbes 10-15 minutiga. See on lihtsalt hämmastav... Mis viga nii koera õpetada :DSee on väike näpuharjutus aida ukse ees, kus püüti kivi alla pääseda

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar