Flash Calendar- Nature Theme

reede, 16. aprill 2010

Nonii...täna tulid siis need tähtsad paberid, kus kinnitati minu head uudist.....minu jõupingutused koos hea abistaja Birutaga on vilja kandnud ja mulle on määratud PRIA-st mikropõllumajandusettevõtte arendamise toetus :D Tänu Jumalale, ma ei peagi tükk aega siplema suurtes võlgades ;)
Esmaspäeval läheb Tiit ruttu mandrile ning toob kaaruti ka ära, mis juba niigi kaua on ärimeeste õue peal seisnud... Kuna viisin nobedasti kuludokumendid PRIA-sse, siis sealt öeldi, et võib juhtuda, et nad tulevad juba järgmine nädal mu õuele, et soetatud masinaid kaeda ( tõstuk teeb juba oma ausat tööd, aga kaarutiga polnud siiani midagi peale hakata :D)- seega läks meil nüüd kiireks...ei uskunud, et edasine käik võib nõnda kiiresti areneda. Ausalt ei hellitanud üldse väga suurt lootust, et selle toetuse saame, sest punktisummadega jäime suht alumise piiri peale...aga ju see pidi siis nii minema. Kõik see oli peaaegu sama ootamatu ja imeline, kui noorte toetuse saamine, kuigi jah...noorte toetuse saamine oli veelgi üllatuslikum ja ootamatum :P Keksisin ikka tükk aega ühelt jalalt teisele ja tänasin Jumalat :DMeenutusi suvest ja sellest, et elu on ilus :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar