Flash Calendar- Nature Theme

pühapäev, 11. aprill 2010

Bella väike majake...




või siis suur majake? Aga nüüd ta lõpuks valmis on. Eile õhtuks tõsime ka paika. Poisid tundsid maja vastu paraku palju suuremat huvi, kui koer ise ja ei ole kindel, kas esimest ööd õue jäätud Bella ka seda luksust seal sees ka üldse kasutas. Oli teine päris õnnetu, kui õhtul tuppa ei lastud....Hommikul taasnägemise rõõm oli see-eest topeltsuur :D Aga ööseks õue jättes ei pea ma vähemalt hommikuti närviliselt mõtlema, et kas ta juba jõudis mu WC oma hädadega üle külvata või mitte. Päeval laseme ta siiski oma keti otsast lahti, et ta saaks vabalt meiega aega veeta. Praegugi jookseb poistega mööda õuet ringi ja tunneb end mõnusalt, närib Donna poole närimisega või tagavaraks jäetud konte ning on asjaga rahul.
Maja sai kahe kojaga - esik ja pesaruum. Pesaruumi seinad ja katus said isegi soojustatud penoplastiga:D , talveks saab uksele katte või teki ette panna, et ikka soojem oleks.

Tundub, et Bella hakkab ka ära harjuma lammaste kisaga ning ei tormagi esimesel võimlusel laudast välja. Olen temaga koos hommikuti ja õhtuti kitsi lüpsmas käinud, kus ta vaguralt ja vahest ka armukadedusest nuttes aia taga pealt vaatab, kuidas ma kitsedega toimetan. On teine muutunud päris kadedaks, nii Donna kui ka kassi peale...nimelt, kui ma hakkan neid sügama, siis tormab ta kohe minu juurde ja püüab minu käsi neist eemale tõrjuda. Veel üks asi, mis talle hirmsasti meedib teha, on kassi piirata. Teda taga ajama ta ei lähe, aga kogu aeg jälgib kulli pilguga...kui kass liigub, liigub ka koer ....Kass on meil ka selline poheemlane, kes koera eriti ei karda. Ta küll on natuke uue elaniku suhtes ettevaatlik, aga ära ka ei jookse. Üks õhtune jalutuskäik läks meil täiest nässu, sest ilmus kass, kes tahtis ka koos meiega jalutada ning seetõttu ei tulnud Bellal hädategemistest midagi välja...piiras vaid kassi ja jalutas tema järgi...Tänu sellele õnnistati meid hommikuks suure kakamäe ja pissiojaga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar