Flash Calendar- Nature Theme

laupäev, 27. märts 2010

Ei saa mainimata jätta

Jah..kohe mitte ei saa rääkimata jätta, et meie Gabriel õppis enese initsiatiivil ära oma esimese klaveripala. Ei ole ta varem klaverimängu vastu erilist huvi tundnud, kuid sel nädalal oli minu üllatus suur, kui ta tahtis noodi järgi mängima hakata ning esitas mulle palju-palju noodialaseid küsimusi. Kuna koolis oli neil noodi pikkuste kohta juba üht-teist räägitud, siis oli mul natuke lihtsam. Segane oli vaid neile seletada( ilma, et nende pead segi ei ajaks) do-re-mi juttu...aga vist saime hakkama. Samas sai kohe ära õpetatud sõrmede õige asetus, et ta mitte ühe näpuga klaverit ei toksiks. Igastahes mõne tunni pärast oli tal väike klaveripala peaaegu selge ning järmisel hommikul mängis ta seda juba peast :O Konarlik see veel küll on, aga mis imelast ma ikka tast tahan :P Olen uhke, et ta sellegi suutis mõne tunniga ära õppida :D
Aga siinkohal erilised tervitused meie tädi Urvele, sest Gabrieli esimene soov oli seda talle kindlasti näidata.
Video kahjuks küliti ning õigeks ma seda keerata ei suutnud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar