Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 24. veebruar 2010

Veel natuke on jäänud

Üsna mõni lammas on veel poegimata, kuid enamus peavad oma talled valmis saama enne märtsi keskpaika....ja kes selleks ajaks valmis ei ole, see teeb kas kevadel mai kuus või ei tee see aasta üldse. Maikuiseid tegijaid tundub esmavaatlusel olema umbes 3.

Esmaspäeva öösel kella 4-5 vahel sai ühe tallega valmis üks korduvpoegija. Kaamerast nägin , et tall( kena tüdruk) oli juba valmis ning proovis tissi alla saada, mida ta ka sai. Pole seekord hakkanud lauta minema, sest kõik tundus korras olevat....kui ma aga oleks näinud umber uue ema segavaid tallekesi( vargaid) siis ei oleks mind lauta minemisest miski päästnud.
Päeval hakkasin ma jälle uue hooga villa pesema....koos Külli hea abiga loomulikult :D ning lauta ma vahepeal ei külastanud, sest arvasin , et keegi ei tee niikuinii ühtegi talle.....kuid pidin eksima. Lauta lambaid söötma minnes nägin, et meil olid jälle uued ilmakodanikud. Üks valge soomlane Pisarake oli hakkama saandu kaksikutega - poisi ja tüdrukuga - ning nagu soomlasele omaseks oli ta hea emme. Panin ta siiski nurgaaeda, sest tissid tundusid juba kahtlaselt LIIGA tühjad olevat ( kahtlustan vargaid), nüüd neil rahulik omaette olla.

Aga nagu ülejäänud Eestit, oli ka meid halvanud suur lumesadu ning tuisk...mis me teed ikka nii umbe oli ajanud, et jube. Ja ega lumesahkki pole meie tee peale jõudnud juba kaks päeva. Kuid kui me laudas olime, siis otsustas tulla ka traktor, et natukenegi teed puhtamaks saada....kuid...enne traktoritki oli mul lauta jõudmisega ikka tõsised raskused, sest jalgvärava tee oli tuul totaalselt umbe ajanud ning seal oli kaks hargist saadik hange....kuid kui ma laudast tagasi tuppa tahtsin tulla, siis oli mul selline tunne, et ei taha enam üldse seda teed kasutada, sest traktor oli veel terve meetri lund mu väravasse kolmanda hangena lisanud. Õnneks oli mul labidas lauda juurde ununenud ning tänu sellele ja mu kõvale jõupingutusele end lumehangest läbi närida, saime ka lõpuks tuppa.
Kui te nüüd arvate, et hommikul ma kenasti lauta sain, siis peate eksima, sest öö jooksul oli veelgi lund sadanud, mida (suure üllatusena) ka traktor oli jõudnud juba mu väravasse külvata nign peale järjekordseid kaevetöid oli mu tee jälle vaba. Täna üritasin ka oma kasvuhoone katust puhtaks lükkama minna, milleks mul tuli kõigepealt läbida maja taha maha sadanud hargist saadik lumi mitmekümne meetri ulatuses, mis ei olnud üldsegi kerge, lume maha lükkamine oli selle kõrval nohu, kuid ümbrust vaadates tekkis mul küll tunne, et lund on nii palju, et see ei sula mitte jaanipäevaks ka ära....Kuid siinkohal tahaks ma lisada ühe lohutava lingi, et meil ei ole veel häda midagi ja lund on üsna vähe veel http://www.darkroastedblend.com/2010/02/lots-of-snow.html

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar