Flash Calendar- Nature Theme

laupäev, 13. veebruar 2010

Väike vahekokkuvõte

Hetke arvutuste tulemusena sain teada, et praeguseks hetkeks on mul poeginud täiselt pooled poegima pidavad lambad - 37 tk( elusaid tallesid poeginud lambad) + 2 lammast, kel talledega erit hästi ei läinud. Tulemuseks on 32 poissi ja 26 tüdrukut.
Poegimata on nüüd 37 utte, kellest üks teeb täna õhutl....trambib teine seal aias kole närviliselt ringi....
Siiamaani olen oma talledega suht rahul olnud. Algul ma natuke kartsin, et millised talled see aasta tulevad (tähendab, et kui suured...või õigeminei kui väiksed) , sest lambad pole mul see aasta peale vilja ja silo mitte mitte grammigi vilja juurde saanud, sest seda mul lihtsalt ei ole olnud. Kartsin tõesti, et talled tulevad väga väikesed ja olen teinud kasvatusliku vea ( vähemalt suuremad kasvatajad on väitnud, et peaks ikka korralikult vilja juurde söötma paaril viimasel tiinuskuul) Kuid hetkeseis ütleb, et sündinud talled on igati korralikud. Kui on ikka korralik ema, siis on ka korralikud talled. Mõned üksiktalled on lausa hiigelsuured( minuarust) Tahaks nüüd loota, et see edasine kasv ka sama hoogsalt jätkub. Kuna ma nüüd sain mandri pealt palju( isegi peaaegu poole) odavamalt mahevilja(kaera), siis saan vähemalt poeginud uttedele vilja juurde sööta, et neil ometi piima oleks...eriti kaksikute ja noortele emmedele oleks seda vaja. Jääme siis ootama ilusti alanud aasta vähemalt sama ilusti jätkamist...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar