Flash Calendar- Nature Theme

reede, 5. veebruar 2010

Reede

Öösel vastu reedet tegi meil talle esimene mustapealine( sufolki vereline) On teada, et need ei pruugi iga kord mitte kõige paremad emmed olla ja olin veidi ärevil, et kuidas läheb. Kuna mul juba mitu sellist lammast, kes oma teist talle endale ei taha, siis olen juba natuke hell selles suhtes. Õnneks ei osutunud minu kartused tõeks, ning me esmapoegija oli äärmiselt tubli emme. Nägin juba õhtul, et tall hakkab kohe-kohe sündima, aga tõenäoliselt läheb veel üks tunnike või poolteist aega. Heitsin vodisse kell 10 ja otsustasin poole tunni pärast oma silma looja lasta( sest uni oli niiiii magus ), lootuses et ehk ärkan ise õiget aegu üles. Tuleb välja, et mu sisemine kell on ääretult täpne, sest nõks enne 12-st tegin oma silmad lahti ( täpselt seda kellaaega ma just mõtlesingi, et see oleks vist kõige õigem aeg ärgata) ja kaamerasse vaadates selguski, et oli 100% õige ajastus. Sellist õige ajastuse ärkamist on mul juba kolm korda ette tulnud...panen sisemise äratuse peale...ja olengi üleval :P ...Käis äge pressimine... Otsustasin siiski lauta minna, sest ei teadnud, kui kaua ta juba seal pressidnud on. Kõik oli kombes ning üsna pea sündis esimene laps - poisslaps.... Emme muutkui noolis ja oli oma talle ümber nii ametis, et pole suure hooga tähelegi pannud, et nabanööri hammustamise asemel ta hammustas hoopis pool saba ära .. :O Niisiis ongi sellel poisil pool saba narmas. Varsti sündis ka veidi väiksem tüdrukuke. Kuskil kella kaheks saime kenasti ka tissitatud ( võttis kaua aega, sest olid päris kangekaelsed lapsed, kes end eriti aidata ei lubanud ja kõike ISE teha tahtsid, mis sest et ei osanud) ning sain siis südame rahuga tuppa magama minna. Hommikul magasime õnneks kaua, sest poistel ei toimunud õpetaja haiguse tõttu kooli ning Marguski magas peaaegu poole 10-ni hambad laiali. Endal õnnestus magada 9-ni, kuid südametunnistus hakkas piinama, sest kitsed ammu juba ootasid mind...vähemalt mina mõtlesin nii...tegelt ei oodanud nad mind väga üldse, sest olin vist õhtul unustanud ühe kitse värava riivi lahti ning kõik kitsetalled pääsesid oma kinniistumise aiast välja ning olid emmede tissid ikka päris tühjaks teinud...vaevu sain oma lutilastele tilga piima, ise jäin seekord siis ilma. Õnneks oli eelmise päeva piim veel alles, kuigi mõtlesin selle teha juustuks ( mida õnneks siis ei teinud)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar