Flash Calendar- Nature Theme

neljapäev, 18. veebruar 2010

Öö vastu neljapäeva


...õnnestus mul lausa kahel lambal talled saada ja väga viisakalt olid nad kokku leppinud, et teevad koos ja ma ei pea siis kaks korda lauda vahet jooksma :D Kõigepealt nägin ma kaamerast , et mu must lammas hakkab poegima ning siis jägisin teda, kuid teadsin ka et õhtul oli ühes teises aias ka üks kahtlane ning kui teda vaatama hakkasin, siis tal just tuli tall välja. Kuna tundus suht raske poegimine olevat ja emme oli esmalt natuke segaduses nong lausa taarus, siis tormasin lauta. Tallgi oli suht oimetu....ja üsna tükk aega. Oli hirmus suure peaga poiss...


Peale selle, kui nägin, et poiss oli ise kenasti hingama hakkanud, jätsin ta emme hoole alla lakkumisse ning ise tormasin selle teise poegija juurde. Teise lauda otsa jõudes olidki just valmis saanud kaks lapsukest - poiss ja tüdruk. Noor emme hakkas lapsi ilusti lakkuma...eraldasin nad aia nurka ning natukese aja pärast püüdsin talled emme tissi alla saada. Väga sõnakuulelikud lapsed olid ning said ka kiiresti oma kõhud täis.....
siis läksin tagasi selle esimese poegija juurde, kelle tallega mul nii kiiresti ei läinud. Nägin selle noormehega ikka pea 1,5 tundi vaeva enne, kui ta korralikult sööma hakkas. Ei aidanud piima suhu lüpsminegi. Võtsin juba lutipideligi väja ja kui viimast korda talle püüdsin aidata, siis läkski asjaks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar