Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 17. veebruar 2010

Happy-happy


Kui täna hommikul lauta läksin olin üsna kindel, et tänasel öösel mitte keegi ei sündinud, sest ma ei ole mitte ühtegi uut kodanikku kaamerast tuvastanud. Kitsi lüpsma minnes ja aedasesse pilku heites olin ma järsku õnnest lausa keeletu...hüppasin lausa rõõmust....sest üllatusena oli meil sündinud must TÜDRUK ( jeeee!!! :D:D ) Poegijaks oli mu noor must ute, kes osutuks (soomasele kohaselt) väga heaks emmeks. Kui läksin aeda kontrollimaks, et too laps on ikka tüdruk, sattus emme lausa paanikasse, sest tema armas lapsuke kadus selle sagina käigus silmist...küll ta röökis ja karjus ning jooksis mööda aeda ringi nagu arutu...aga lapse leidis lõpuks üles ja rahu oli majas.
Veidi pärastlõunat sai veelgi üks lammas ühe kena kopsaka utetüdruku....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar