Flash Calendar- Nature Theme

reede, 25. detsember 2009

Ümberkorraldused laudas

Täna võtsime ette selle töö, mida ma juba ammu olin plaaninud, aga mida küll Tiidu haigestumine ja väga külma ilmaga kaasnenud lisatööd olid ikka edasi lükanud.... Olin juba ammu murega mõelnud, et kui lambad peaks poegima hakkama, siis on nad kõik väga valedes aedades ja valelpool lauta, kuhu ma kaameraga kahjuks ei näe. Eelmisel aasta mu lambad seda aegu juba hoogsalt poegisid , kuid see aasta tundub see asi kuidagi hilisem olema - ja hea, et nii on. Täna siis proovisimegi need lambad "õigele poole "lauta ajada, mis meil ka õnnestus ja nüüd on mu poegijad tüdrukud kõik kenasti mulle "haiglaslikule poegimisjälgijale" nähtavad. Kaamerad tõin ka tuppa suurpuhastusele, sest selle suvega oli ikka nende ümber kohutavalt palju kärbsesitta ja muid võrke kogunenud.
Kitsede vaheaedasid sai ka natuke kindlustatud, sest selgus, et me pisikesed imemaimukesed on väiksemad, kui pulkade vahed, mida aiale sai jäetud, ning talled läksid kitsedel omavahel sassi ja kisa oli taevani.... Nüüd peaks seal ka asi korras olema. Ja hommikul proovisin muide ka Trallalt natuke piima lüpsta, et sügavkülma mõned ternespiimapadjakesed teha (mida haigele inimlapsele turgutuseks või lihtsalt organismi tugevdamiseks anda) Olin julge teda lüpsma, sest tal ju ainult üks tall ja minu piimarööv ei tohiks teda mitte nälga jätta. Võtsin kaasa väikese poole liitrise purgi, mis sai hooga täis ja piima jäi veel ülegi - homme hommikul julgen jälle vast lüpsta, ehk saan nii kiiremini endale piima juurde (sest nagu teada, rohkem lüpsmine toob piima juurde)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar