Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 9. detsember 2009

Jogurt

Sai eile üle pika aja jälle ette võetud jogurtitegemine. Kunagi pea pool aastat tagasi proovisin ka, aga siis ei tulnud sellest mitte midagi head välja, sest tulemus oli selline veniv ollus, mis maitselt ei olnudki nii halb, kui see välja nägi. Võtsin nüüd ühe hea inimese julgustusel uuesti oma julguse kokku ning tegin uue katse. Tulemus oli ikka palju parem. Ja võin nüüd ka välja öelda eelmise ebaõnnestumise põhjuse - nimelt kasutasin ma juuretiseks maitsestamata jogurtit(mida teevad paljud) , kuid ei teadnud ma mitte vaatata paki pealt seda, et kas seal sees on ka mingeid lisaaineid (näiteks želatiin). Ja just seesama želatiin mul seal eelmise juuretise sees oligi ja mis kogu mu jogurti nässu ajas. Seekord siis otsisin poest uut jogurtit, ise näpuga pakilt järge ajades ja kui olin kindel, et igasugu kahtlased lisandid sealt puudusid, sai see ka koju toodud ning jpgust edukalt valmis tehtud :D Peale mõne tunni soojas seismist ja paksenemist lisasin valmis jogurtile ohtralt maasika toormoosi.....ning tulemus oli ....mmmmm...nämmm

2 kommentaari:

  1. jälle siin ahvatled... :D

    aga eks ma siis vahepeal lohutan ennast nopri kohupiimaga (koostise lugemine teeb kohe rõõmu) ja ootan suve.

    VastaKustuta
  2. Miks sa küll suve ootad? Sa ju pidid talvel ka tulema .... Meie igastahes ootame (ja Tiit loodab siis tihedamini kooki saada ja ülejäänud lihtsalt mõnusat seltskonda:P)

    VastaKustuta