Flash Calendar- Nature Theme

pühapäev, 29. november 2009

Uus pereliige


Alates eilsest on meil täiesti uutsorti "pereliige" - teeseen. Olen juba ammu mõelnud endale selle seene muretseda, sest kunagi lapsepõlves oli meil kodus selline asi ja siiani on selle mõnus mekk suus....miskil põhjusel see meilt siiski kadus. Ja kuna olen selle seene kohta kuulnud ainult head ja väga head, siis oligi kindel soov see nüüd endale tagasi saada. Kuid ei osanud ma seda nagu kusagilt otsima minna...kuid... ükspäev apteeki külastades kuulsin minu ees seisvat inimest kõnelemas oma teeseenest ja et seda saaks ka juba jagada ning kellegile anda...Ajasin siis ka ruttu oma käpa püsti ja hääle valjemaks ning andsin teada oma soovist. Seen asus Emmastes ning lubati sealt kenasti ka Käinasse apteeki toimetada, kust ma selle siis kätte saaks. Neljapäeval heliseski telefon ning teatati, et minu oodatud pereliige ongi nüüd saabunud. Kuna nädalalõpp oli mul projektiga suht ära sisutatud, siis seene olemasolu tuli mul alles laupäeval jälle meelde, kus siis ajaga võidu sai uuesti Käinasse kihutatud. Kodus tegin talle siis mõnusalt magusa teeveekodu valmis. Kuid üks asi tegi mind natuke õhtul ärevaks.... nimelt minu arust peaks see seen peal hõljuma, nagu ta ka algul tegi...kuid õhtuks oli ta vajunud millegipärast peaaegu põhja, teevee lasin ma ju enamvähem maha jahtuda ning see ei oleks ju tohtinud liiga kuum olla... No mitte ei mõista. Aga eks saan lähiajal teada, kas ikka on kõik korras või sai seeneke lihtsalt stressi :S
Parimal juhul peaks me nädala pärast kenasti saama juua mõnusat maitsvat ja tervistavat teevett, mis hetkel haigetele poistele oleks hädatarvilik. Nimelt on vist ka meie perre nüüd jõudnud see kõrgema palavikuga paragripp, või kuidas iganes nad seda nimetavad. Igatahes laupäeva õhtuks jäi Gabriel voodisse lebama ja täna ennelõunat tuvastasime ka Heinil palaviku....Margus siiski hetkel veel terve, eks paista kui kauaks. Olen püüdnud neile suuremates kogustes head vana vene c-vitamiini sisse sööta(kardan siiski et veel liiga väikestes kogustes, kui lugeda SEDA teksti ning uurides juttu vitamiinidest )

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar