Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 25. november 2009

Imen teksti ja mõtlen numbreid

Viimane nädal on meil läinud suht isemoodi...nimelt tuli viimasel hetkel idee küsida Pria-st raha ning soetada paar vägagi vajaminevat seadet - väikelaadur ja kaaruti. Nüüd siis imengi pastakast välja teksti väga totakate alapealkirjade alla, mis tunduvad kohati väga imelikud....numbris on mu peas juba totaalselt sassi läinud ning selleks tarbeks läkisn nõu küsima hea tuttava raamatupidaja Biruta juurde....Sealt õhtul peale 9-st tagasi tulles olin nagu laip ning ronisin kiiresti voodisee lootes öö rahulikult magada...aga....terve öö keerlesid mu peas palju numbreid mida ma siis sobitasin erinevatesse lünkadesse....ning ei mäletagi hetke öö jooksul, mil ma oleks maganud ilma numbriteta....
Hommikul oli pea siiski juba palju selgem ning õhtul äriplaani üles jäänud rahaupudujääk sai hommikul ka lahenduse - oli õhtul unise peaga tehtud väike näpukas.
Tahaks siiski loota, et saan selle plaani õigeaegselt valmis, sest 30. nov on viimane esitamise päev ning müügimehed teevad üksteise võidu omi pakkumisi (ja ei lase Tiidul rahulikult töödki teha :P) mis ei iseenesest väga paha näitaja. Tänagi lubasid kõik uued pakkumised saata....eks siis näis, kes jääb võtjaks.
Ning plaanitud kiirest villapesust ei tule välja mitte muhvigi.....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar