Flash Calendar- Nature Theme

laupäev, 31. oktoober 2009

Katsetuste lainel

Päev otsa villapesunõu taga istudes keerlevad peas ka sada erievat mõtet... näiteks mida teha nende sibulatega, mis mitte üldse ei allu minu tahtele ning lähevad liigkiiresti mädaks. Ei tahaks neid ju ka lihtsalt komposti visata ja toidu sisse lihtsalt sellistes kogustes ma neid ka ei jõua panna(kuna sibulaid on see aasta tõesti palju ja paratamatult lähevad mõned halvaks). Osadele ma mõtlesin juba varem kasutuse välja - tegin eksperimendina tükeldatud sibulatest(viiludest) marineeritud variandi(ja üllatusena tuli väga hea asi välja, eriti arvestades, et ma marineeritud sibulate retsepti internetist otsisin ja elus esimest korda tegin) ja kuna neid juba paar laari tehtud, siis lõpmatusena ma neid ka ju ei saa teha - keegi peab need ka ära sööma....nüüd siis oli küsimus, et mida teha ülejäänutega? Tegelikult olen juba mõnda aega mõelnud, et prooviks neid tükeldada ja kuivatada... kujutan ette, et neid oleks ju väga lihtne hiljem toidu sisse panna, eriti kui kiire on. Aja nappuse tõttu olen seda ettevõtmist juba pikemat aega edasi lükanud, kuid eile õhtul ma võtsin siiski asja käsile - tükeldasin mõned poolpidused sibulad ning panin plaadi peale kuivama( tükeldamise aegu tuli aga suur üllatus - nimelt astus meie uksest sisse ei keegi muu, kui meie viimane wwoofija - Nikolas ...üllatus oli nii suur, et ei osanud tükk aega midagi asjalikku öelda(peale oh kui tore ja oh kui üllatav) Nimelt oli ta olnud päevaks külas Sinimal Kääride poole, kus kujutan ette et kõvasti prantsuse keelt harjutati ning enne praamile minekut põigati ka meilt läbi :D No tõesti oli meeldiv üllatus) nonii ja nüüd siis sibulate juurde tagasi....Täna õhtuks olid sibulad väga kenasti krõbedakesed ning maitsegi oli väga meeldiv - isegi kibedat maitset oli tunda. Ühesõnaga otsustasin täna õhtul seda kraami juurde teha.juba krõbe ning peaaegu kuiv sibul
Kindlasti tahaks ka veel proovida teha kuivatatud porgandeid...on ju maitseainetel porganditükid sees ja miks ma lihtsalt ei võiks ise selliseid kuivatatud variante toidule lisada. Küsimus on nüüd vaid selles, et kuidas neid siiski kõige parem tükeldada kuivatada oleks - tõenäoliselt proovin kõigepealt riivida neid jämedamalt ja siis laiali laotada ning kuivatada, siis hiljem on neid mõnus peeneks pudistada kujutan ette( aga võibolla ma ka eksin)Aga eks näis, millal ma sinnani ükskord jõuan, sest hetkel on mu prioriteet villapesu, mida ma niiväga tahaks kiiresti valmis saada, et saaks villa Vaemlasse viia ja sealt jälle kiirest jälle kätte saada....ei jõua ära ootada, kuis nad sealt kätte saan(kuigi pole sinna veel grammigi villa viinud :P) Tahaks see aasta ära proovida eri varianti lõngasid - hallivalge kirjut, halli, valget ja musta( või siis peaks ütlema pruuni) See kõik on nii põnev, sest iga kord on ju tulem erinev :D oh....ja inimesed muudkui küsivad juba seda lõnga, mida mul ei ole nagu praegu anda....tahaks juba saada....
AAAA...ja üht kaua mõeldud ja seeditud asja proovisin täna veel....nimelt väideti, et kui tavaline või sõtkuda ära näiteks oliivi õliga, siis ei lähe see külmikus kõvaks ja on sealt välja võttes kenasti leivale määritav. Tuleb välja , et see on täiesti tõsi...soovitan proovida ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar