Flash Calendar- Nature Theme

reede, 30. oktoober 2009

Kas keegi hakkab suureks saama?

Selline tunne, et mu väiksed pojad on üleöö kuidagi suureks saanud. Seda olen ma küll ammu märganud, et mu allameetrimeestest on tugevalt ülemeetrised saanud, kui seni ei ole nad eriti innukad aitajad nagu olnud...muudkui mängivad ja ajavad ainult kõike sassi...nagu lapsed ikka....ja muidu ei korista, kui emme kurjalt kukil ei käi...Kuid...see nädal on neil läbi käinud nagu mingi nõks....
Ühel päeval avaldas Gabriel ise vabatahtlikult soovi mind puude tassimises aidata ning tõi kaks kappi nobedasti puid täis(kuigi ma pole talle öelnud, et ta need mõlemad täis tooks ning olin mõttes õnnelik, et ta mu ühe kapigi puid täis toob) Hiljem avastasin, et mõlemad kapid oli täitunud puudega. Suurest rõõmust premeerisin teda šokolaadiga , mille üle tal nagu arvata võib, hea meel oli...
Eile hommikul lauta ära minnes ja lapsi laua äärde sööma jättes mainisin, et pärast asjad laua pealt ära koristaks( eeldasin, et nad panevad piimakannu kappi ja heal juhul ka nõud kraanikaussi)......aga tuppa tagasi tulles avastasin ma eest pestud laua ja pestud nõud :D Lapsed ise rõõmsalt kiites, et neile hakkas nõude pesemine nüüd meeldima ja tahavad seda iga päev teha ( no mis saab ometi ühel emal selle vastu olla) Heini naljatades ütleb nüüd( reklaami parandatud variandi) "Ma ei ole laps, ma olen nõudepesija"...Sain selle peale kõvasti naerda. Tänagi said nõud laste abiga pestud....tahaks loota, et see entusiasm ka edasi kestab...
On teised veel paar päeva laudas aidanud lambaid sööta - tehes seda ikka päris korralikult...
No ja mis ma ikka muud oskan öelda...ehk saab veel poistest asja :D (loodan et ära ei sõnu)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar