Flash Calendar- Nature Theme

laupäev, 12. september 2009

Midagi sibulatest

On väga vähe olnud kirjandust, kuidas sibulaid kasvatada, üles võtta ning kuidas säilitada. Nüüd leidsin vist päris hea artikli sibulatest, nende valimisest, kuivatamisest ja säilitamisest . See on siin ja siin
Aga..... nüüd olen ma ikka natuke segaduses....ühes artiklis käsib sibulaid hoida soojas ja kuivas, näitkes köögis...ja teises artiklis jahedas ja pimedas... Seda jaheda juttu olen ma ka teises kohast kuulnud, nii et see ei olnud mulle küll täiesti uudis....aga kumba juttu siis ikkagi tõena võtta???

1 kommentaar:

  1. Mõlemis on oma iva. Põhirõhk ei ole siiski temperatuuril vaid niiskusel. Mina olen suuri sibulakoguseid säilitanud restidel nii pimedas ja külmas kui ka soojas köögis- mõlemad toimivad kui sibulale niiskus liiga ei tee. Ja mina olen laisa inimesena neid säilitanud ikka hulka mullasematena (ainult kuivatanud ja mulla maharaputanud, koort pole vähemaks võtnud üldse, siis hea kevadeks munavärvimismaterjali koguda).
    Sinu suurtele sibulatele aga minu kompliment, 2 esimest patsi on mul juba möksiks keedetud ja võtsid ikka hakkides korralikult vee silmist :D
    Teistega kaunistan ületalve sooja kööki ;)

    VastaKustuta