Flash Calendar- Nature Theme

laupäev, 5. september 2009

Metsa läksin ma ja metsa läksid sa....


Kuna me olime nii tublid ja jõudsime täna lõunaks kõik hetkel üles võetud 1,5 tonni kartuleid kenasti sorteeritud, siis sai ennast premeeritud väikese metsaskäiguga. Väga kaugele ei läinud, sai läbi astutud kõige lähemast metsast üle suure tee. Kuna juba mõnda aega on piinanud kõva seeneisu, siis võtsime kaasa ka paar ämbrit ja võetud suund kaseriisikate platsi juurde (vähemalt iga aasta on seal neid olnud...ja mitte vähe) Mööda teed astudes oli mulle suureks üllatuseks see, et paljud teedeäärsed alad oli üles tõngutud - teadagi kelle poolt. Kuna eelmine asta jäi vist ainukesena vahele, kui pole seal metsas seenel käidud, siis oli see mets ikka päris tihnikuks kasvanud ning kõikvõimalikud sipelgapesad olid pahupidi pööratud, isegi keset kruusateed oli suuur auk kaevatud - ei saanudki aru, kes selle tegelikult teinud oli, sest selle tegija tagamõte jääb mulle totaalselt arusaamatuks - kui sead, siis miks...ja kui inimesed, siis tõepoolest milleks???
Seeni oli metsas siiski tunduvalt vähem kui näiteks põdrakärbseid. Saime siiski midagi ka ämbri sisse, aga enamus olid pigem vanemapoolsed või juba kellegi poolt ära söödud(näiteks ussid ja nälkjad) Kui Nico meile tuli ja nägi meil metsast leitud põdrasarvi, siis ta ütles, et ta hirmsasti tahaks kunagi selliseid saada.... siis ütlesingi, et peab metsa minema :D Ja uskuge või mitte, aga need ta just sealt metsast leidis. Ja peaks ütlema, et väga korralikud - hiirtest närimata ja väga kenad pruunid :D Vähemalt läks see reis metsa täie asja eest - natuke seeni ja kenad sarved pealekauba. (vähemalt homne lõunasöök on teada siin sealihavabas menüüs :D)
Koju tulles oli mul kogu aeg selline tunne, et keegi kodib mu kraevahel - kobades saingi sealt põdrakärbse...kuid kodimine siiski jätkus teistes kohtades. Kodus võtsin siis seljast oma pealmise pluusi, sealt alt leidsin üllatuseks trobikonna põdrakärbseid....t-särgi ära võttes oli sealgi peal(seespool) ääretult palju samu olendeid (see on küll rekord, kui minu peal neid niiiii palju oli) Kuid imestama pani mind see, et nii Margus kui ka Nicolas oli neist puhas :O Ju siis olin mina kõige pohkem põdra moodi ... irw.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar