Flash Calendar- Nature Theme

pühapäev, 23. august 2009

Nõmedad immigrandid

Avastasin ükspäev, et mul kahel kõige suuremate tissidega kitsel on tiss natuke katki. Haavad ilmusid ühel ajal. Illul paranes asi kiiresti, ilma vahelesekkumiseta ära(oli tissi kõrgemas osas), kuid Trallal on asja paranemine natuke pikale veninud....ja kaks korda päevas lüpstes ja haava iga kord uuesti lahti pressides on nagu raske ka paraneda(haav on nisal)....ning see veritseb tal iga kord kui ma teda lüpsan. Mõtlesin, et kust nad need haavad endale saanud on....kuid täna mõtlesin välja, nähes laudas mõnusat suurt rotiauku ja suurt tahmahunnikut korstnajala kõrval nagu oleks keegi seal just äsja puhastustööd teinud ja asja pooleli jätnud ( varsti võiks vist sauna tule alla teha, kui vaid ahi alles oleks, kuna meil on rottidest korstnapühkijad) Siis meenus mulle ema jutt, et rotid võivad lüpsiloomadel nisa katki närida :( Täitsa õudukas ju !!!!!!
Nüüd siis olen kahevahel ja ei tea täpselt , mida ette võtta - kas panna kuhugi varjulisse kohta roti mürki või ei. Ja kuna meil ka kassid majas ( ja mitte ainult üks!), siis ei sooviks neile mitte rotimürgi surma. Aga kuna mulle tundub, et kassid eriti seal kitsede vahel ei luusi ( millest siis ka see rottide julgus!!), siis äkki ikkagi julgeks veidi mürki panna, sest neid katkiseid tisse ei tahaks ma ka nagu rohkem näha....

1 kommentaar:

  1. Praeguseks tiss kenasti ära paranenud, peale raviga alustamist sai juba paari päevaga veritsemisest lahti.

    VastaKustuta