Flash Calendar- Nature Theme

reede, 28. august 2009

Mõni tund lisaaega


Mõned siin juba teavad, mõned mitte.... nimelt käib Margus meil juba kolmandat nädalat lasteaias ning on sealse eluga kohanenud ütlemata hästi ning alates sellest nädalast ta isegi magab seal lõunaund. Kõik on tunuduvalt paremini läinud kui teiste poistega sama vanalt. Aga kõige selle lasteaiatamise tulemus on see, et emmel on kodus natukene rohkem aega ja sellega seoses ka jõudlus on suurem. Niisiis ongi kõik me ülesvõetud kartulid kenasti sorteeritud ja isegi keldrisse taritud (rottidele söömaks ...., sest sinna on siginenud suured augu, mis esimesel võimalusel on vaja ära täita) Vähemalt on keldris pime ja ei lähe roheliseks :P
Veel olen jõudnud umbes pooled sibulad kenasti patsi punuda ....ei oleks ausaltöeldes mitte uskunud, et neid ikka nii palju on :O Tänase õhtu seisuga on mul 18 patsi valmis.....kogukaaluga 92 kg :O:O Pooled patsid jäid siis pildile ka... Nii et armsad inimesed, kellel on sibulahuvi , see andku aga julgelt teada.

6 kommentaari:

  1. Lõpuks ometi, see mida mina pikisilmi oodanud olen e. sibulapakkumine :D Mina ajan käe püsti ja olen vägagi sibulahuviline!!! Ilma selleta ei keeda ma möksi ega miskit aga sel aastal meie maa ei kasvata ei sibult ega peeti (mis muidu kõik aastad on kenasti kosunud... ei teagi mis põhjus. Ka naerist läksid pooled enne õitsema kui juure alla tegid...) Saadan siis meespoole kaupa tegema?

    VastaKustuta
  2. teretulemast :D Meesperele võid ka ennast kaasa pakkida ;) pole ammu näinud ;)

    VastaKustuta
  3. Unustasin.... kui teil tulek, siis ühtlasi annaks teie tööka noormehe ka tagasi. Olen juba tükk aega endas plaane pidanud, et toon ta teile tagasi, aga lihtsalt ei ole jõudnud. Aga tundub, et tema ülesanne on igati täideutd :D

    VastaKustuta
  4. Me tuleme ka kaupa tegema!Karina

    VastaKustuta
  5. Tere, Kaire pere!
    Suur tänu, et oled nõus internetiavarustes jagama oma kogemusi! Mul on päris pikalt (siis vist algas TV3- st "Beethoven") olnud mõnusat lugemist. Kõige põnevam oli lugeda kitsede ja kitsejuustu valmistamise kohta. Pole siiani juustutegu veel ette võtnud kuid Sinu kirjapandu andis innustust uurimaks kuskohast saaks laapi. Õnnistust, rõõmu ja armastust Teile ja teie karjale!

    VastaKustuta
  6. Suured tänud kenade soovide eest :D Tore, kui olen suutnud kedagi meelitada-ärgitada proovima uusi asju. Laabi olen siiani soetanud tuttavate kaudu..nemad omakorda pealinnast Tööstuse 48a aadressilt, kust seda jagatakse vedelikuna 0,5l pudelites ja see maksab umbes 180.- Ning seda jagub oioioi, kui kauaks :D Ja sellest, et nad ütlevad, et säilib vaid aasta, ei tasu ennast häirida lasta, sest ise kasutan hetkel veel vähemalt kaheaastast laapi(kui mitte kolmeaastast) ning töötab ideaalselt :D
    Jõudu katsetamisel....

    VastaKustuta