Flash Calendar- Nature Theme

pühapäev, 5. juuli 2009

Eileõhtune hea uudis ja halb uudis

Kuskil kella 10 paiku helistaisn ma suurest uudishimust Tiidule, et kuidas ta jõudnud on, kuna meie õues juba mõned vihmatilgad kukkusid, siis olen ma ka veidi mures. Sain rõõmustava uudise, et viimane pall on maisinas ja kohe saab valmis. Olin õnnelik ning ronisin kenasti teki alla....Kuid järsku helises telefon ning teises otsas oli Tiit , kes teatas, et ma pean talle nüüd kohe järgi tulema, kuna ka teine pressi kumm läks katki :( Ja seekord ikka nii korralikult, et kohe keskelt pikalt lõhki. Ise arvasime, et see kumm oli natuke tehase praak, kuna tee oli totaalselt ilus ja sile - ei auku ega teravaid kive-naelu. Ning näha oli, et seespol oli väiksem rebitud auguke ja väljast siis lõi kummi survega lõhki. Press on küll uus ja kehtib veel ka garantii, aga sellised kuluvosad nagu kummid ei kuulu ju garantii alla. Nüüd siis tuleb otsida uus kumm ja tööseisak tuleb tunduvalt pikem kui eile päevane. Õnneks on hetkel maha niidetud heinad kenasti rullis ja oleme õnnelikud, et ta needki jõudis valmis teha - kokku tegi ta 196 rulli. Teised peavad aga endale kuskilt mujalt pressi otsima....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar