Flash Calendar- Nature Theme

teisipäev, 16. juuni 2009

Esmaspäeval siis mõtlesin, et kuna õues sajab, siis vähemalt kasvuhoones ei tohiks mind see vihm segada ja ma saan rahulikult ühe viinamarja sinna maha istutada. ajasin oma kalossid jalga ning marssisin siis kasvuhoone poole...aga sealsest uksest ma kahjuks selliste jalatsitega sisse ei saanud, ning ma pidin kiirel sammul esikust uusi jajavarje otisma minema...nimelt kogu peenardevaheline ala oli korralikult kaetud lainetava veega...

Ja kuna fotokas juba kaasas, siis võtsin julguse kokku ning piilusin ka maja taga olevat kartuli - põldu ... vaatepilt ei olnud just kõige meeldivam, aga loodan, see vesi seal siiski kaob kiiremini, kui ta sinna tuli...
Aga nüüd siis tagasi sinna, kuhu ma algul plaanisin minna - kasvumajasse viinamarja istutama... Tubasemad tingimused sai siis endale viinamari nimega "Suzy", mis lubab meile kenasid kolaseid marju. Olen endamisi siin palju plaane maha pidanud nende viinapuudega ja ei ole siiani suutnud otsustada, kuhu ma need peaksin istutama... kas panen kõik kasvuhoonde või jätaks kaks tükki ka õue...kui kõik kasvuhiinde panen, siis ei mahu mul sinna enam ühtki tomatit (millest meie pere ilmselt ka puudust ei tunneks) aga paar taime ju võik seal ka olla...vähemalt salati sisse panekuks... seega peaks vähemalt üks viinamari olema õues, aga kus siis? Maja seina äärde ju võiks ka panna, aga seal on veel remont tegemata ja mis jääks sellest puukesest järgi, kui me selle remondini ükskord ka jõuaksime... Ohhh..kui raske... Või jätaks ta üksinda kukile maja taha päikeselisse kohta? Õnneks öeldi, et nad kannatavad seal potis veel kuukese ära, ning loodan, et hiljemalt selleks ajaks olen ka täpse koha välja mõelnud... Tõenäoliselt siis panen kaks tükki kasvuhoonde ja ühe lihtsalt õue, aga ek näis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar