Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 6. mai 2009

Võitluste järg...


See õnnetu kinnise mäluga lammas on täna tunduvalt parem... Tol päeval , kui ma esmakordselt nägin, et ta jälle mäletses, oli näha et tal puudus täielikult igasugune söögiisu... Arstiga konsulteerides ütles ta, et ma jätkaks selle viina+pärmi+suhkrusegu söötmist( selline tunne, et lambast saab varsti alkohoolik, kui ma talle iga päev 100g hinge alla panen :P) ja kõhu masseerimist ning ma hakkaks natukene parema toiduga teda meelitama (näiteks mõne kartuliviiluga) Kartulit pakkudes olin suures üllatuses, kui hästi ta seda tahtis...arvan, et kui oleks kausitäie ette pannud, siis oleks ta ka selle ära söönud :P Kuid siis oleks talle täieliku karuteene teinud. Täna andsn jälle mõne kartulitüki ja otsisin heina seest paremaid suutäisi (hiireherne varsi nt.) Ja jälle pidin üllatuma, kui hästi ta neid sööma hakkas. Varem panin talle heina lihtsalt söötmesse ette, kuid seda ta ei puudutanud, kuid nüüd näpuvahelt sõi ideaalselt....ja tänu sellele ta läks isegi hiljem ise söötmest seda "paremat" kraami otsima. OI-OI kui hea oli vaadata kuidas ta isuga paremaid kõrsi otsis :D Ja kui varem ta kakas ainult pärast kõhu mudumist, siis täna päraslõunal avastasin aiast täiesti värsked ja ilma mudimata välja tulnud "jupid" ... rõõm oli suur. Näha , et loomal tuleb elujõud tagasi :D (isegi pildil on näha kuidas ta mälub :P)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar