Flash Calendar- Nature Theme

reede, 1. mai 2009

Uued lambad


Kolmapäevase päeva viimane uudis oli aga see, et õhtul kuskil kella 7 paiku, kui olin just oma murelit ja virsikut iskutamas, helises mul telefon. Seal teises otsas rääkis Irma, kes teatas, et hakkab täna õhtul meie poole sõitma...koos lammastega, mida ma temalt soovisin saada. Tegelt tahtis ta teada mitu lammast ma tahaksin saada....leppisime kokku 20 ute peale siis. Neil pidavat kõik heinad peaaegu otsas olema ja nüüd oleks kiiresti vaja neist lammastest (mis niikuinii mulle pidid tulema) lahti saada :D. Aga kuidas neid lambaid valida?...ikka nii nagu ta valiks neid oma karja täienduseks :D Kohale lubasid nad jõuda kuslik 9 paiku...ja nii nad ka jõudsid. Niisiis ongi mul tollest õhtust veel 20 noort tibi juures :P Pildi tagaplaanil siis triibulised-pügatud noorukid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar