Flash Calendar- Nature Theme

laupäev, 9. mai 2009

Reedene õppepäev


Reedel oli siis meil üks järjekordne lambakasvatajate õppepäev. Päev sai siiski alguse Vaemlas villavabrikus, kuhu ma jõudsin väikese hilinemisega, kuna kodune kiire tempo ei olnud piisavalt kiire. Kuskil kell 8:15 olid meil lauda ukse ees suur kahkordne lambavedamise käru, kuhu hakati peale laadima Pärnumaale sõitu ootavad lambad.
Ise söötsin kiiresti lapsed ära , Tiit viis suuremad lasteaeda, mina põrutasin lauta kitsi lüpsma ning kuskil poole kümneks jõudsin ka koos Margusega Vaemlasse. Seal õnnestus vist minu elus esimest korda näha, kuidas kõik lõngavalmistamise masinad töötavad :D Targemaks sain selles osas, et kui oma lõnga tahad tagasi saada, siis peab sul olema vähemalt 15 kg pestud lõnga(mina avrasin , et 25kg :O) Nüüd siis on mul suurem lootus teha valge-mustakirjut lõnga ;)
Kuskil 10:30 jõudsime siis meile, kus esimene pooltund möödus suht lobades ja ümbruskonda uurides. Siis jõudis kohale ka kohalik loomaarst, kelle abil saime oma suure poisi ja Klaara sõrad kärbitud. Peale seda musta tööd oli väike kohvipaus, kuid enne seda sai paarile kiirustavale inimesele ära näidatud ühe lambapgamine(millest siiski kohvitajad osa ei saanud) Ülejäänud siis vaatasid ja kuulasid pärast Tiidu õpetussõnu pügamise kohta. Enda üllatuseks pean mainaima, et need pügatud loomad nägid pärast ääretult kenad ja kobedad välja :D Kokku sai tehtud 5 lammast, millest 2 olid sündinud oktoobrikuus 2008. Kuid pärast pügamist ei olnud küll suuruse vahet :P Kõik olid suured ja kenad :D
Päeva kokkuvõtteks võik öelda seda, et kui ma eelmie päev arvasin, et aega tuleb õhtupoole kõvasti puudu...siis ma eksisin, sest kogu see lambavärk oli kell 2 läbi ning saime Tiiduga rahumeeli end ette valmistada päeva teiseks osaks...emadepäevapidu ja laskeklubi koosolek...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar