Flash Calendar- Nature Theme

neljapäev, 21. mai 2009


Kui Tiit eelmine nädal suures linnas käis, siis tagasi tulles õnnestus tal tuua mulle sealt laat.ee-st soetatud mustikataimed. Peab tunnistama, et taimed olid igati kopsakad, isegi õied on otsas ja hind oli vägagi mõistlik...30.- taim....kokku sain 4 taime. Kolmapäeval jõudisn siis ka niikaugele, et lõpetasin maa ettevalmistuse ning istutasin taimed kenasti maha. Kunagi aastaid tagasi sai ka kohalikust aiapoest ostetud üks mustikataim, kuid seda ei õnnestunud mul kuidagi elule jätta ning eelmine suvi suutis mu prantslasest õpilane selle taime viimased elupingutused ära lõpetada..muruniidukiga. Tagantjärge oskan ma ka öelda, miks see taimekene ei tahtnud mul ka üldse kasvada....nimelt peaks iga mustika taime all olema vähemalt ämbritäis turvast( mida mul ei olnud), teiseks panin ma taimekese kasvama vaarikate kõrvale ja veel mis mulle nüüd öeldi, et ei tohi mustikaid väetada sõnnikuga, mis pidavat ainult lehtede vohamist põhjustama. Kokkuvõtteks loodan, et seekord läheb mul nende mustikatega paremini, sest püüdsin maa ikka korralikult ette valmistada, ning turvast ei tohiks seal nüüd küll vähe olema ja ügisel loodan isegi mõne mammu sealt pealt maitseks saada :D
Lisaks on mul väga suur rõõm vaadata meie noort pirnipuud, mis on lookas õite all. Ja veel rõõmsam on vaadata mõni aeg tagasi ISE poogitud punase poomi ja pirnipuu ladvas õisi puhkemas. Ehk õnnestub siis see aasta ka oma aiast punast ploomi maitsta;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar