Flash Calendar- Nature Theme

esmaspäev, 18. mai 2009

Elektrita esmaspäev.


Täna oli siis meie vallas suur plaaniline elektrikatkestus, kus pea terve vald oli ilma elektrita ning ei töötanud enamus asutusi, kool ja lasteaed kaasaarvatud. Nii oligi siis terve pere esmaspäeval kodus ja nautisid kena kevadist ilma. Süüa tegime selle auks õues. Täitsa mõnus oli. Mina muidugi ei saanud õige ajal sööma tulla, kuna just täna otsustas eelviimane üpoegiv lammas poegima hakata ning seekord tuli mul ka sünnitusabi osutada, kuna tallel oli üks jalg sees ja teine väljas. Sai siis järjekordselt kätpidi lambale sisse ronitud, et teist jaöga otsida. Suure punnimise peale ma selle ka leidsin ning välja sai tõmmatud päris parajalt priske must poisslaps. Algul tundus, et noor emme ei tunne eriti huvi oma poja vastu, kuid mõne aja pärast oli kõik korras...ju ta oli raskest poegimisest segaduses. Eraldasin nad kindluse mõttes võrega nurgakesse, et nad saaksid üksteisega parema kontakti...
Ja kuna mul see fotoaparaat juba näppus oli, siis tegin ka meie uuest kitseneiust pilti, kus ta meie omal rohumaal einestab...Ja kui ma õieti mäletan, siis selle neiu nimi oli Illu - uhke sarvedega loomake:D
Päeva lõpupoole hakkas taevas väga vihma ennustama...seega otsustasin enne vihma sibula maha panna. Mõeldud-tehtud...sammud põllu poole ja 100m sibulaid saigi maha ning jäin vihma ootama-lootma. Ja oh imet..vihm tuligi kuskil kell 7...ja siiani sajab. See on vaid rõõm...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar